Hoofdsponsor

Anders / onbekend Franka [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
toppie !!!! zo door gaan René , cup maat zal wel tussen b en c in zitten qua stripboek uitstraling

aanpassen, stapje terug en zitten, laten rusten enzovoort, enzovoort.

dit kan je echt niet afdwingen, is gebaseerd op een gevoel. Gevoel moet kloppen anders blijft het gewoon een pop.

DSCF0034_zps747fe9c4.png

DSCF0033_zps981d0ec8.png

DSCF0032_zps20a802b7.png

DSCF0031_zps1dcad7b7.png

DSCF0029_zpsb11f55ae.png

DSCF0028_zpsdf0664fc.png

DSCF0027_zpsdfee2c2e.png

Rene ...maatje ze is heeeeel mooi in wording aan het komen ...ik zie Rene in het figuur komen ...en dat betekent top man ......:8:8:8

Ja René, het begint Franka te worden.
Ze gelijkt er hoe langer hoe meer op.
Benieuwd naar het vervolg.

Mark

Had me er echt in verslikt, dacht dat het makkelijk zou zijn :-(

ben iets anders gaan denken in het proces. Detail wel in gezichtje maar kapsel stileren.

laat ik nou net 40 nagelvijlen 180-100 grid besteld hebben voor mijn gitaarnageltjes....
een zekere basis waar ik zeker van was heb ik afgebakken om het geheel eens vast te kunnen pakken.

nu is het weer zitten en kijken....

De schetsen zijn mooi gedaan Rene ;)...als ik het goed begrijp zijn de haren van Franka je grootste uitdaging :unsure: kan ik best begrijpen en Franka had zo een fijne haren en dat is niet evident denk ik om dat te sculpten,maar ik heb veeeel vertrouwen in je kunnen :8:8:8 en jij gaat hier een mooi resultaat neer zetten ...ben ik zeker van ;);););).......sukses maatje

nu ja,..de wijze van schilderen zal parten spelen.
Denk erover nog een versie te maken met de regenjas.

Heel mooi gelukt René.
Helemaal wat anders dan Herr Oberst Landa...
Ik heb ze gelijk voor je in de galerij gezet.

Mark

Hans Landa...ja dat was wat anders.

Mark, ik ben nog wat aan het schilderen, kan zijn dat ik oogopslag wijzig naar zwoeler.
Je mag ze apart zetten maar ik tuur nog even wat...

Ja, is goed René. Indien nodig verzet ik ze nog wel een keertje. Geen probleem.

Mark

Ons Franka Is prachtig geworden Rene ...goed doordacht die painting...en haar uitdrukking spreekt boekdelen ..prachtig maatje ze is het meer dan waard om in de gallerij te staan ...top man :nowink::nowink::nowink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan