Hoofdsponsor

Anders / onbekend Franka [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals altijd met jouw werk ben ik ook nu weer heel gecharmeerd René. Franka ziet er heel knap uit, al is ze slechts een schim van m'n jeugdjaren en ik ze me niet meer 100% voor de geest kan halen. De presentatie in de vorm van het sokkeltje vind ik in één woord weergaloos. De kleurtjes lijken haar nog aan te vullen, topwerk vind ik, en dat is meteen het verschil tussen een ambachtsman en een kunstenaar !

Ha Guy,

dat is aardig man...

Ik ga nog een andere schilderklus er op los laten, ogen en mond wat veranderen. Het verschil maken met schilderen tov de andere.
Voor nu zit ik even meer in de muziek. Kocht van een oom een Fender jongensdroomgitaar en ben hem aan het tunen ( mogelijk nieuwe frets plaatsen, is ook modelbouw...)

ik denk wel dat ik zo'n sokkeltje ga uitbouwen nog met een lange regenjas. Ben benieuwd wat dat met gelijkenis doet.
Maar zoals ik al zei, de klei ligt even stil.

Rene

Dat zal dan zeker een Stratocaster zijn ? Ook mijn jongensdroom en ik kan er niet eens op spelen !

ha! :-) de strat wil ik er nog bij maar ga ik zelf samenstellen met losse parts. Je kan alles los bestellen vandaag de dag.

Ik speel nu een telecaster, ben erg van de blues en countryloopjes...dit is hem:

FenderIII_zps8843deec.png

Dit is echt een pracht van een instrument Rene ..........;echt Nostalgie en je houd dan nog ook van mijn favoriete muziek....top maatje ;););)

ja, maar nu nog op zoek naar een buizenversterker :-)

over een transistor doe je een Fender geen recht.

He Rene we missen je wel een beetje zele :D:D:D maar doet gewoon dingen waar je,je goed bij voelt ok :D

te gek voor woorden en way out of line, ik weet het...maar heb zelf een strat gebouwd.

kijk:

1010648_10200197935138918_1312058553_n_zpsdcb241c8.png

gitaarbouwen is leuk.

zit nu een beetje in de Hendrixmode:

https://soundcloud.com/rene-duret/lw-260613

zijn er nog niet, daarvoor baseer ik mijn producten tezeer op gevoel :-)

zal over een tijdje wel weer terug komen met een figuur....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan