Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Prachtig ! Wanneer alles erop staat zal het serieuze impact hebben, ga je nog een verwaaide krant in de kant zwieren ?
Zeg ik zit met een vraagje hoe ga je de reuk namaken??? Grapje hoor ik vind het fantastisch wat ik hier te zien krijg
Marc
Brengt gelijk wat leven in de brouwerij. Ga je nog een beekje urine uit het hok laten lopen ? Je zou er de krant mooi mee kunnen "verkleuren". Een grappige toets voor de opmerkzame bewonderaars van dit diorama !
formidabel ; ik zeg het nogmaals hier zitten toch wel echte kunstenaars tussen man man man toch
Marc
Och hij is nog niet klaar. Is wel een leuk idee een bankje of iets in die richting. Kan ik misschien wel erbij doen.... Maar eerst nog de bovenleiding en masten enzo meer..
hahahaha ben echt blij met dit allemaal te zien en te volgen respect man grt Pascal
Misschien doe je het beter niet, het zou wel eens onbedoeld de focus kunnen verleggen, niettemin een dikke A+ !