De fiets staat even aan de kant tot zo meteen, eerst heb ik het uithangbord gemaakt.
Het is een uithangbord dat aan de muur van een bedrijf hing en er in het strijdgewoel is afgerukt. Dan is er wat mee rondgesmeten tot het op de nog te bepalen plaats op het diorama is terecht gekomen.
Het stukje plastiek uit het vijzendoosje zwart gespoten met die auto-spuitbus en na het drogen de decal er op gehangen.
Dan eens goed bekeken en gezien dat het op niet veel lijkt zo gewoon rechtdoor dus er wat stukken afgebeten met een tangetje. Ook al een paar washes gegeven met muurverf.
Dan met gele Tamiyaverf wat sporen aangebracht, het bord is tijdens het gevecht met een geel object in contact gekomen. Lijkt me goed weergegeven alhoewel m'n mening daarover nog kan veranderen na het bekijken van de foto's.
Na nog wat uithangbord staren gezien dat er aan de linkerkant iets niet goed was. Daarom nog wat bijgewerkt met eerder genoemd tangetje.
De achterkant van het bord is in theorie een blunder doordat ik het te vroeg heb omgedraaid en waardoor de onderliggende krant er bleef aan kleven. Normaal zou je dan gans het huis bij elkaar vloeken maar als je wat verder denkt kan je dat gebruiken als een stuk pleister of verf die meegekomen is van de muur. Ziet er tot nu toe realistisch uit in mijn ogen.
Nu is het kwestie van deze vergrotende foto's te bekijken en te zien als het een plaats op het diorama heeft verdiend.