Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Helaas was het 2de dek niet goed, hij sprong weer op een paar plaatsen los van de spanten, was ik al bang voor te hard hout, dus heb ik een nieuw dek gemaakt en heb op 1 spant latjes gelijmd omdat er een kuil zat, nu niet meer, zie foto's.
Vandaag 1 spant aan de zijkant een stukje huidplank tegen geplakt anders zit straks een kuil in de romp en vijl het morgen bij zodat er geen kuil in zit en verf het stukje bij met zwart en rood zodat het toch 1 geheel is, ook heb ik een stuk dek beplankt vandaag, gaat goed.
maar goed dat je het nu opgemerkt hebt dat die spant niet 100% in orde was.
Het behaalde resultaat op de laatste foto's, .... whaaauuuuuw dat is gewoon af, niks op aan te merken, alleen
mooi bart en van de spiegel zijn genoeg voorbeelden te vinden en ik heb zelfs nog onderdelen liggen die ik indertijt gemaakt had . die zal ik mee brengen naar de forum meeting, dus help me er dan nog eens aan denken en dan zie je maar of je het kunt gebruiken
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.