Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het kan zeer zeker mogelijk zijn Falco, meer zelfs nog, deze setting doet me heel erg denken aan een bepaalde plaats in mijn geboortestad Brugge. Aan de ene kant van de straat de grootste kerk van de stad (ik geloof zelfs het hoogste bakstenen gebouw in België) en aan de andere kant, geen hotel maar een bistro :Heb een dryfit gedaan van het vernoemde ruine en vind het nogal meevallen. Is het realistisch? Ik Ken genoeg plaatsen met aan 1 kant van de weg huizen en een Grote kerk aan de andere kant, dus het kan mogelijk zijn
Aan de andere kant (om de hoek, links) is de straat smaller maar was de oorspronkelijke functie van het gebouw een middeleeuws ziekenhuis (Sint-Jans hospitaal), nu is het museum/vergaderruimtes/horeca, waarvan een stuk van de binnenkant gebruikt werd voor de binnenopnames van de tv reeks "Aspe" (dat was dan het politiekantoor).Wauw thanx,
Nu vallen de twijfels weg, alhoewel de straat op jouw foto breder lijkt te zijn dan op het dio.
Maar over een Paar scale cm gaan we niet vallen zeker
Falco
Misschien lag de kerk al langer in puin door voorgaande bombardementen ?De opstelling lijkt realistisch maar als je kerk zo in puin ligt, dan zal je toch meer puin op straat moeten hebben ook en dan is er (bijna) geen doorgang meer, zeker niet voor voertuigen. En vergeet dan ook het puin IN de kerk niet (dikwijls vergeten bij dio's).
SuperHeb bericht verwijderd voor u falco.
Inderdaad pascal,Dat zijn hele mooie gebouwen.