Bedankt, Pascal.
De twee M60 geweren waren al erg gedetailleerd in de kit, maar zijn met de Eduard wapenset nog wat uitgewerkt. Het is soms kiezen welke details je kan redden en welke niet.
De draaghendels bovenaan zouden moeten neerklappen bij het neerzetten, iets wat in de plastic kit over het hoofd gezien was. Je krijgt ook een metalen munitiekist en een crosshair.
Hier zien we voorlopige werkzaamheden aan de toeschouwers en de bestuurder van de M151. Het fietsje zal naast de weg liggen, het is een tweedehands Tamiya kit die al eens door iemand in de primer gezet is. Ik wil er echter een Aber PE-setje voor gebruiken en de fiets is ook nog niet ontdaan van de gietnaad.
De spaken worden hier samengesteld uit twee schijfjes die op een as gezet worden.
De spaken worden weggeknipt en de ook de velg moest er aan geloven om de spaken in het wiel te krijgen. De voorvork was in het wiel gegoten en wordt vervangen door een PE vork, al krijg je van Aber verschillende methodes om de vork te vervangen, in het geval je liever met Evergreen of met de originele vork werkt. Er zit een prima handleiding bij, waar je zelfs een fietsbel mee kan voorzien.
Ik kan alleen niet alle luxe aan deze fiets toevoegen, hij moet wat versleten aandoen. Daarom is de fietspomp weggehaald en ik ga ook de verlichting kapotmaken. Bij het uithollen brak het achterwiel in twee stukken dat moet dus bijgeplamuurd worden.
De twee M60 geweren waren al erg gedetailleerd in de kit, maar zijn met de Eduard wapenset nog wat uitgewerkt. Het is soms kiezen welke details je kan redden en welke niet.
De draaghendels bovenaan zouden moeten neerklappen bij het neerzetten, iets wat in de plastic kit over het hoofd gezien was. Je krijgt ook een metalen munitiekist en een crosshair.
Hier zien we voorlopige werkzaamheden aan de toeschouwers en de bestuurder van de M151. Het fietsje zal naast de weg liggen, het is een tweedehands Tamiya kit die al eens door iemand in de primer gezet is. Ik wil er echter een Aber PE-setje voor gebruiken en de fiets is ook nog niet ontdaan van de gietnaad.
De spaken worden hier samengesteld uit twee schijfjes die op een as gezet worden.
De spaken worden weggeknipt en de ook de velg moest er aan geloven om de spaken in het wiel te krijgen. De voorvork was in het wiel gegoten en wordt vervangen door een PE vork, al krijg je van Aber verschillende methodes om de vork te vervangen, in het geval je liever met Evergreen of met de originele vork werkt. Er zit een prima handleiding bij, waar je zelfs een fietsbel mee kan voorzien.
Ik kan alleen niet alle luxe aan deze fiets toevoegen, hij moet wat versleten aandoen. Daarom is de fietspomp weggehaald en ik ga ook de verlichting kapotmaken. Bij het uithollen brak het achterwiel in twee stukken dat moet dus bijgeplamuurd worden.