F
Furioza
Guest
Nee helaas niet. Werk, kids en nu bezig met de website... Dus tja... we kunnen niet alles in eens. Maar ik hoop morgen wel wat te kunnen doen. We zien wel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En idd de koepel word overtrokken met hout. Dit moet ik nog gaan doen. Ik heb daar nog geen hout voor. Dit ligt momenteel te ontdooien waarna ik dit op maat kan gaan maken.
@ John, Als ik dit van balsa ga maken zal de kleur anders uitkomen. Dat komt door de basis kleur van het balsa, dat is witter van kleur, als ik dat dan lak met beits, dan zal deze ook lichter uit komen. Dus ga ik het toch met wat harder hout doen, maar de suggestie is zeker goed, ik heb er wel even over nagedacht en over mee aan het stoeien geweest. Badankt hiervoor...
Verder natuurlijk weer een update... niet echt veel, wegens tijd te kort... Ik ben één van de weinige die wel moet werken lijkt wel.. En ja, morgen ook.... werken...
Goed te zien wat er nu gebeurt is met de as. De binnen as is nu geïmiteerd maar de schroef bungelt er niet meer bij als het ware. De schroef blijft nu als het ware mooi in het midden van de as omdat de binnen as strak in de buiten as past. De schroef kan nog wel draaien, niet dat dit veel toevoegt. Ook is de vin geschilderd. De kleur oud brons van Vallejo. Dat komt toch aardig in de buurt van de rest van de metalen zaken...
Dan een water ketel voor de stoomachine... Je raad het al... past perfect.... Niet dus. Ook met heet stoken en schuren niet goed te krijgen. Plamuren kan ook niet omdat dit dan gewoon zichtbaar blijft. Dit materiaal is een coating, daar hout geen verf op. Zo ook met het druk ventiel.. Dus maar eens gaan kijken hoe we dit anders kunnen doen.
Dit is dan tot zover ik nu ben. We prutsen nog wel even verder. Dit onderdeel is wel heel erg zwaar.... Dan komt er nog zo een op. En dat is niet het enige metaal.
Gewoon allemaal dik wandig, zo dikwandig dat ze het net zo goed vol metaal hadden kunnen maken.
Tot de volgende keer....
Doomwad, wel goed gezien hoor, had ik misschien gelijk moeten vermelden.