Beste bouwers en vrienden mijn allergrootste excuses dat ik zo lang op me heb laten wachten hoor namelijk er is hier bij ons iets ergs gebeurt onze dochter heeft kort na Nieuwjaar haar auto perd totale gereden , denkelijk is ze in haar recht omdat ze op haar vak is aan gereden door iemand die uitweek voor een geparkeerde auto aan die kant zelf heeft ze niks maar haar sterke BMW is gewoon voor weg te smijten links voorwiel en draagarmen en een stuk uit het chassis gescheurd en nu moet pake chaufeurke spelen en ben bijna heel de dag op de baan , heb verleden week alleen al 500 km gereden , zodus vrienden heb ik efkes alles opzij moeten zetten , nu is onze kleindochter bij haar papa dan ben ik een stukje verlost van rijden
Nu vandaag heb ik een beetje verder kunnen werken ik ben begonnen met het scratchen van veiligheidsriemen ( harnas ) wel op maat van in die jaren
Daarvoor heb ik de afplaktape truuk weer gedaan dus een stuk dunne afplaktape dubbelgevouwen ( mooi recht ) en deze op een glazen plaatje gelegd en op maat ( gevonden op internet ) gesneden in de lengte .
Daarna heb ik met zeer dun metaal de slotjes uitgesneden en ook de slotvangertjes in dun styreen uitgesneden ook de bevestigingsplaatjes onderaan op de vloer zijn in metaal gemaakt
hier de voorbeelden let wel alles staat nog in de eerste kleur en moeten nog verder afgewerkt worden
dit is het gesneden stukje tape
hier een eerste deel van het harnas
hier een compleet harnas
zo dat is het voorlopig ik heb stilletjes mijn zin en mijn tijd terug dus er zal snel een vervolg komen
Grt
Marc