Dank je wel mannen.
Het volgende waren de werkcontainers en de spillwalls.
Deze werden uitgesneden en in elkaar geplakt.
In de containers zitten deuren, bij de meeste bouwplaten zitten de deuren extra zodat je deze kan dubbelen.
Bij deze bouwplaat helaas niet, maar...ik heb nog een oud schip staan dat uit elkaar gesneden mag worden
Aan de bovenkant van de foto de oude containers en aan de zijkant de deurtjes die ik eruit gesneden heb.
In elkaar geplakt en nu zijn de deurtjes goed zichtbaar:
Op het schip gemonteerd:
Ik heb nu een start gemaakt met de superstructure.
Ook hier veel deurtjes die niet extra op de bouwplaat staan dus de oude uit elkaar slopen:
De ramen zijn kleine vierkantjes waar weinig tot geen diepte inzit.
Jullie kennen mij....uitsnijden, maar daar zijn ze echt te klein voor.....uitschieten is te snel gebeurd.
De raampjes zijn 2.3 x 1.8 mm
En wat moet ik er dan achter plakken, een stukje vetvrij papier? Nope niet mooi.
Na diverse testen heb ik gevonden wat ik wil, ik plak er een klein stukje doorzichtig plastic op.
Het valt bijna niet op maar als je er op een bepaalde manier naar kijkt zie je een glinstering.
Dat is echt heel mooi maar moeilijk te vangen in een foto:
Dus op het nieuwe schip worden 121 van die kleine raampjes geplakt
Fred
Het volgende waren de werkcontainers en de spillwalls.
Deze werden uitgesneden en in elkaar geplakt.
In de containers zitten deuren, bij de meeste bouwplaten zitten de deuren extra zodat je deze kan dubbelen.
Bij deze bouwplaat helaas niet, maar...ik heb nog een oud schip staan dat uit elkaar gesneden mag worden
Aan de bovenkant van de foto de oude containers en aan de zijkant de deurtjes die ik eruit gesneden heb.
In elkaar geplakt en nu zijn de deurtjes goed zichtbaar:
Op het schip gemonteerd:
Ik heb nu een start gemaakt met de superstructure.
Ook hier veel deurtjes die niet extra op de bouwplaat staan dus de oude uit elkaar slopen:
De ramen zijn kleine vierkantjes waar weinig tot geen diepte inzit.
Jullie kennen mij....uitsnijden, maar daar zijn ze echt te klein voor.....uitschieten is te snel gebeurd.
De raampjes zijn 2.3 x 1.8 mm
En wat moet ik er dan achter plakken, een stukje vetvrij papier? Nope niet mooi.
Na diverse testen heb ik gevonden wat ik wil, ik plak er een klein stukje doorzichtig plastic op.
Het valt bijna niet op maar als je er op een bepaalde manier naar kijkt zie je een glinstering.
Dat is echt heel mooi maar moeilijk te vangen in een foto:
Dus op het nieuwe schip worden 121 van die kleine raampjes geplakt
Fred