Bedankt mensen
Update 08/08/2010
Wat een ramp van een dag, heb nu al mijn kleine boortjes, is te zeggen tot 0.9mm gebroken op de relingen van het geschut, ik ben verkeerd bezig geweest en nu heb ik een alternatief moeten gaan gebruiken voor de reling omdat ik geen kleine boortjes meer heb.
De uitleg komt er aan de hand van foto's.
Ten eerste moet ik toch zeggen dat ik beter eerst eens verder kijk in de BB voor ik dingen ga schilderen of spuiten, want heb nu al teveel tegen gekomen dat ik het toch maar beschadiging en uiteindelijk opnieuw mag doen zoals men zwaar geschut die je ziet op de volgende foto's.
Hier heb ik dus afgetekend waar de relingen moeten komen, en je ziet dat er al klein geschut op staat en ook de lopen, en wat voor problemen dit heeft.
Ik moet er ook bij vertellen dat ik dus niet verder in de bb heb gekeken om nu te zien dat er een reling op moet
Op deze foto toon ik nog met veel plezier een boortje van 0.5mm
Op deze foto zie je dus al de schade die ik heb aangebracht door te boren, hier had ik al 3 boortje stuk, nu had ik nog 0.85 en 0.9 mm boortjes en groter over.
Op deze foto heb ik de messing staafjes er al opgelijmd.
Hier heb ik de volgende al afgetekend en zelf al de lopen er afgedaan voor de zekerheid, moet ze toch opnieuw spuiten
En hier dan het resultaat van al mijn boortjes te breken, nu mag ik dus evergreen 0.55mm gebruiken in een gat van 0.9 mm omdat ik zonder boortjes ben gevallen.
Het zal niet veel opvallen, maar hiermee wil ik jullie toch duidelijk maken dat het zeker belangrijk is eerst eens je bb te lezen en een kleine werk volgorde te maken voor jezelf, en dat weet ik zelf zo goed, hebben ze mij ook al verteld en toch niet doen, dom, ik moet er nu de gevolgen van dragen.
Om er nog bij te vertellen heb ik een beetje aan het expirimenteren geweest met mijn foto toestel die trouwens te koop staat op Ebay, de Canon powershot A640 omdat ik nieuwe reflex camera zal kopen.
De foto's zijn dus zeer goed nu, ben ik wel tevreden over.
(*3 uur aan gewerkt, totaal 177 uur )