Dank je wel.
De railing heb ik eerst voorgebogen doormiddel van verwarmen. Dan komt het c dek er idd aan de zijkant tegen aan, dit is stevig omdat ik de delen met Mek verlijm, deze doet het styreen samensmelten, en wordt het als het ware een geheel.
Ik heb de binnenkant dus open, dit om er straks een lampje in te kunnen maken zodat het verlicht is.
De ramen ga ik idd uitboren en dan met een vijltje enzo netjes recht maken. Dit heb ik ook zo bij de romp gedaan. Ik heb dit niet plat gedaan. dit omdat het buigen dan niet goed komt. Je krijgt dan hoeken daar waar de raamstijlen zitten. Dan krijg je dat die niet meebuigen.
Ik vind dit niet materiaal niet leuk, het is statisch dus plakt het overal aan vast. Dan krijg je dit ook niet eens ergens vanaf. En als je het schuurt ben je met dat stof ook nog niet klaar. Dat moet je dan weg zien te zuigen maar klit overal aan. Dan gaat het in je kleren zitten en vaak na de was vind je de witte stof deeltjes er nog in. En daarbij vind ik het niet echt fijn berwerken. Ik ben eigenlijk een echte fan van hout.