Eens proberen om een plaatje te uploaden.
Wat is dat?? Wel eigenlijk heel makkelijk, dit is het onderwaterschip van de Kareldoorman. Ik heb een klein macrotje genomen na de eerste laat.
Dus nog maar eentje, maar dan kan je het resultaat tot zo ver zien. Ach en gelijk te zien dat ik dus weer lekker op de keuken tafel bezig ben. Nog een paar laagjes en we zijn zover. De verf is nu ook weer waterbasis.
En alles met de kwast. Dan kan ik straks nog eens lekker kliederen zoals Homie dat doet. Eens kijken wat dat gaat worden.
Dan nog even na de 3e laag een langszij foto. Goed te zien dat het nu eindelijk de juiste kleur aan het worden is. Ik gebruik plakband van scotisch dit is die blauwe en daarmee zorg ik ervoor dat de verf niet los komt. Zoals die van Tamiya bijvoorbeeld en dat er geen lijmresten achter blijven.
Dan nog een bijna klaar shot. Goed te zien hoe de kleur is. Al moet ik zeggen dat deze kleur nu nogal hard overkomt. Let wel, de tijd van de jaren 60 was de antifouling niet zo bruinig maar meer helder rood/oranje achtig. Dus ik schat de kleur toch aardig goed.
De werk stek dus, met daar achter mijn nieuwe aanwinsten van december vorig jaar. Kito en Kajira de fretsels. Liggen nu te slapen in hun matje.
Twijfels, ik heb dit stuk hout eens gejut langs de waal. Maar het is erg zwaar, nu schat ik zo'n 4 tot 5 kilo. Toch vind ik dit een heel mooi voetstuk worden.
De bedoeling is dus een rij latjes er op en dan daar een goede vorm aan te gieten zodat de Kareldoorman een stevig plaats gaat krijgen. Dan wil de Kareldoorman dus ook vast gaan zetten op de voet om zo de stroomdraden weg te werken. Dit ivm de verlichting.
Dan zou dit het idee gaan worden. Best aardig lijkt mij. Maar qua gewicht, krijg er bijna een hernia van.
Dus ook nu tips trucs ideeen ik hoor ze graag.