Dank jullie wel voor de complimenten.
De laatste dagen niet zo veel kunnen doen aan de kareldoorman. Ik ben zaterdag naar de Brouwersdag in Schoonhoven geweest. Dit is een reuze goede dag geweest. En natuurlijk wat mensen de hand mogen schudden. Ook met Pascal even de hand kunnen schudden en daar een goed gespreken gehad, voor zover het even mogelijk was. Leuke vent. Daarbij ook gelijk zijn schip even bekeken, en moet zeggen, het orgineel ziet er beter uit dan op de foto. Dus bij deze nog eens de complimenten, dit voor een biginner.
Verder nog even contact gehad met Pter. Ook een toffe vent. Nog een goed gesprek met hem gehad. En nog een paar goede tips van hem gekregen. Hier is natuurlijk wel even een plaatje van gemaakt. We hebben onze schepen er niet helemaal bij staan, dus ik heb gekozen voor de mooiste waar zijn schip ook goed op staat.
Hierbij nog een keer dank Pter voor alle adviezen, ik zal ze zeker ter harte nemen. Worden we alleen maar weer beter van.
Tja en dan gisteren mij bezig gehouden met mij gereedschap. Dit stond altijd netjes in de kist. Maar dat ging niet altijd goed he. De kat wil er dan wel eens opspringen. Dan met de deksel open> nu ja alles op de grond enz. enz.
Nu staat alles netjes op mijn werkblad en kan ik dit mooi kwijt zonder dat het veel ruimte inneemt. Simpel maar doeltreffend. En ruimte besparend.
Toch wel iets gedaan, de spanten van de railing zitten aan de buitenkant en kunnen dus letterlijk gezien worden. Dat is net als de catwalk met dat verschil dat deze schuin of taps lopen naar beneden toe.
Dan is dit het resultaat. Zoals je ziet netjes glad, hier en daar iets bij geplamuurd om het mooi stak te krijgen.
Tot de volgende keer weer.