Beste Roy: ik ben op het forum gekomen net om te leren en mijn werken te laten beoordelen ook ben ik steeds blij dat ervaren mensen hun mening geven en trachten bij te sturen wat niet gemakkelijk is daar men steeds moet voortgaan op foto's die niet altijd de beste kwaliteit zijn en als ik het kan zal ik het zeker veranderen of tenminste eerlijk zijn en zeggen dat ik het nog niet aankan maar dan krijgt het wel extra aandacht en probeer ik alsnog op een later moment.
U onthouden van kritiek is uw keuze maar dan een die ik zeer betreur daar er dan kennis mij onthouden word waardoor ik verder kan nadenken om alsnog te verbeteren.
Herinnert u de reclameborden wat ik ter harte heb genomen en nog andere zaken die ik niet zomaar verander zonder zelf nog eens extra onderzoek te doen.
Ook ben ik zeer onder de indruk van de ervaren modelbouwers waar ik geen namen noem om niemand te vergeten want hier zijn er wel wat die hier topics posten en met hand en tand uitleggen wat ze aan het doen zijn wat een schat van waarde is als je het wil lezen en volgen.
Als bonis zijn er dan de ledendagen die ik tof en belangrijk vind om bij te praten over wat we aan het doen zijn en laten zien en dan komt erbij dat het een toffe bende is.
Als je geen kritiek en raad kan verdragen blijf je maar zitten in een bootje zonder peddels in de grote oceaan.
Intussen wat verder gedaan aan boom waar nog heel veel werk aan is.
Guy en Steven: ben me ervan bewust van die vertakkingen en daarom nog een paar foto's met een beetje vooruitgang om het idee te tonen.
Wat me meer zorgen baard is een barst die onderaan ontstaan bij drybruch en hoop dat het niet verder barst want anders heb ik wel een probleem.
Ook zijn de kleuren aan de boom nog niet naar mij zin maar we zien wel.