Hoi Pascal , goed bezig jongen
(yup, is een aah of een ooh maar mag toch hè..)
Schildertechniek op de JEEP heb je goed gedaan !, vooral de lichtval komt geloofwaardig over.
Kromme grill was me niet eens opgevallen...zo zie je dat goed schilderwerk afleidt van de 'werkelijkheid'.
Toen kwam ik bij het boomverhaal en al lezend werden m'n ogen almaar groter.
Eerst al de boom constructie. Nog niet eerder gezien zo, maar het onthouden waard !
Een dergelijke boom zou ik (en heb ik) gemaakt hebben van strengen koperdraad (zie hier een
PDF van "D-Day 1944")
Jouw manier spaart veel koperdraad en stukken sprue houden we toch al regelmatig over.
De plastic sprue maakt het vrij makkelijk om in een later stadium van de bouw nog extra plastic takken aan te plakken, mocht dat nodig zijn.
Bovendien, mocht een stuk sprue breken dan houdt de draad de boel wel bij elkaar en kan de breuk nog gelijmd worden.
On/Off Topic
Bij het Appelboom/Normandië verhaal keek ik helemaal m'n ogen uit
...
....
....
Ik heb namelijk ook een Normandie diorama in de stijgers staan, ook met appelbomen.
En laat ik nu hetzelfde gedaan hebben met de blaadjes-pons en de takjesbekleding
Heb daar een SBS verslag van gemaakt in mijn bouwverslag. Zal zien dat dit op ons forum komt..
Voor nu heb ik geen kritiek of tips maar zal me niet inhouden zodra ik er heb die van nut kunnen zijn.
Doe vooral verder zo !
Groet