Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik schreef dat het malletje dat ik gebruikt heb niet geschikt is voor de Duitse mottling camo patronen. Die patronen zijn specifiek en kun je met de mal die ik gebruikt heb niet maken, dat wilde ik er mee zeggen….Wat ik zie zijn gewoon vlekken, ik weet dat dit tegenwoordig iets schijnt te zijn om "diepte" te creëren maar dat ontgaat me eerlijk gezegd. Maar wat me nog verder meer ontgaat is dat deze vlekken dan wel geschikt zouden zijn voor een Brits vliegtuig en helemaal niet voor een Duits toestel... daar vallen bij wijze van spreken mijn pantoffels van mijn voeten (om het netjes te houden).
Ik gebruik alleen watergedragen verf, meeste flesjes zijn van vallejo, kan ik goed mee overweg met de airbrush. Enkele kleuren die vallejo niet heeft of als ik een mooi setje tegen kom van Mig Ammo, dan gebruik ik die. Makkelijk te verdunnen met gedemineraliseerd water en de airbrush is ook makkelijk schoon te maken.Mooie vorderingen. Deze Lancaster wordt een beauty.
Ik heb even nagezien maar ik kan niet direct terugvinden welke verf en vernis je hier gebruikt.