Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De voorste geschutskoepel is goed uitgelijnd en daar ben ik tevreden mee, de achterste nog niet. De twee binnenste lopen zitten niet goed. Ben aan het nadenken wat het beste is, ik heb nog een paar .303 in de spreus zitten, ga kijken of ik daar een loopje van kan afhalen en dan met een draadje / pinnetje bevestigen, is dan ook makkelijker mooi uit te lijnen. De manier hoe ze nu vast gelijmd zijn is op een heel klein nokje en kon maar op 1 manier. Of anders zullen het de metalen versies moeten worden.Even muggenziften: je zal de lopen van het geschut beter moeten uitlijnen of ze halen geen enkele vijand neer.
Speelt geen rol als het model thuis blijft maar als je er eventueel met naar events of wedstrijden gaat, is dat iets dat opvalt.
Lancster crews waren allemaal zeer moedig, zeer veel verliezen geleden in WWII. Van de bijna 7400 die er gebouwd zijn, zijn er 3249 verloren gegaan in WWII.Je moet moedig zijn om in zo een koepel te gaan zitten en de strijd aan te gaan.
Ik meen dat er een amerikaanse acteur was die in de buikkoepel van een B-17 zijn plicht deed (ik denk dat dit Charles Bronson was maar ben het niet zeker). De naam James Steward komt ook wel voor maar die was comandant en bovendien veel te lang om in zo'n bolletje te zitten.Je moet moedig zijn om in zo een koepel te gaan zitten en de strijd aan te gaan.