Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat je zou kunnen doen is een aantal gele ledjes nemen. Die grote van ong 6mm. Als je daar een metalen draad overheen rolt in de vorm van ringen enzo. Dan kun je daar gemakkelijk een hanglamp op kaars verlichting mee nabootsen, die ook nog eens heel weinig stroom afneemt. Deze op een eigen spanningsbron van twee penlite battarijtjes en je kunt deze ook als zijnde statisch schip laten branden.
Idd Newbie, ziet er netjes uit. Wel even een stukje advies. Eerst nu de berghouten en de huidlagen gaan aanbrengen. Dan weer verder met alle andere zaken. Dan kun je de buitenkant netjes lakken/schilderen om zo stevigheid te krijgen. Let je wel op de kanonspoorten. Deze volgen de berghouten wel bij de trinidat. Dus je kunt daar gebruik van maken met het kozijn dat er inkomt
Toch over die verlichting, vind ik dat deze ietsjes te helder is.
Als je zo realistisch wil blijven, ook qua verlichting, dan geeft het licht van kaars en olielampen (1600-1900) eerder een zwakke geel-rood kleur af.
Ook wil ik de onderkant beplanken met koper of koperkatoen.Maar moet dit nog verder onderzoeken of dit gaat en om het waterdicht te krijgen
Misschien heb je er overheen gelezen maar dit was de reden waarom ik de optie heb gegeven om een geel ledje te gebruiken en daar dan metaal draad omheen te maken, als het ware de kooi van het olie lampje
1. Ik had eigenlijk nu graag een tweede huidlaag gelegd met gekleurd karton.
Dit voornamelijk om de huidplanken op de juiste wijze verjongd en in verband weer te geven.
(dus eerst 3maal g4 erop tot alles verzadigd is en dan karton ,terug opnieuw G4 en dan verven.)
2. De eigenlijke vraag was: heb je hier ervaring mee met G4 en koper/koperkatoen of een andere oplossing.????
Was het niet beter en makkelijker om eerst deze gaten te zagen en dan te monteren of heb ik ergens iets gemist??