MadMax is misschien verkeerd gekozen als titel, het is geen truck uit de films die ik wil bouwen maar eerder één die er losjes op gebaseerd is. Er zal wat roest op te vinden zijn omdat een truck perfect kan rijden met roest, uiteraard niet helemaal doorroest maar hier en daar een beetje. Qua kleur, deze foto vond ik op het net:
Jullie hebben gelijk dat een geroeste vrachtwagen niet kan dienen als battletruck (misschien een betere titel?) maar het is zo leuk werken met die pigmenten. Later bij de afwerking zal ik ook nog stofpigment gebruiken.
Roy: wat bedoel je juist met ruwe textuur?
Leysend: het was inderdaad niet zo eenvoudig die aanpassingen maar ik ben zeer blij dat ik ze gedaan heb. Het was een goede leerschool en inderdaad een mooie verbetering.
Jullie hebben gelijk dat een geroeste vrachtwagen niet kan dienen als battletruck (misschien een betere titel?) maar het is zo leuk werken met die pigmenten. Later bij de afwerking zal ik ook nog stofpigment gebruiken.
Roy: wat bedoel je juist met ruwe textuur?
Leysend: het was inderdaad niet zo eenvoudig die aanpassingen maar ik ben zeer blij dat ik ze gedaan heb. Het was een goede leerschool en inderdaad een mooie verbetering.