Roy: je hebt al veel geholpen, het is mede door jou dat dit project met zoveel geduld aan het opbouwen is. De eerste post is van 28/05 maar ik was er toen al mee bezig. Het komt er dus op neer dat het voertuig niet in een kleine week samen zit zoals gewoonlijk. Ook zijn de details vooral door jouw toedoen toegevoegd maar enkel het stuur wil ik niet meer veranderen en het moet gezegd worden, het optische bedrog werkt. Net de cabine samengevoegd en als ik naar binnen kijk valt het stuur veel minder op. Een foto kan nog niet door de elastieken die er rond hangen om goed te laten drogen.
Maar als je liever wat passiever toekijkt dan heb ik daar geen probleem mee hoor, spring gerust weer in als je wil. En uiteraard hebben alle anderen die posten een invloed ook al is dat misschien niet meteen duidelijk.
Maar als je liever wat passiever toekijkt dan heb ik daar geen probleem mee hoor, spring gerust weer in als je wil. En uiteraard hebben alle anderen die posten een invloed ook al is dat misschien niet meteen duidelijk.