Mannen allereerst allemaal bedankt voor de lovende woorden!
Het interieur zal natuurlijk minder zichtbaar zijn wanneer samengesteld, maar ik denk dat er genoeg mogelijkheden zijn om er toch van te genieten. Want elk luik wat open kan zal door mij open gebouwd worden, want het zou een doodzonde zijn van de kit hé, als we alles zouden wegstoppen.
De wielen moeten ook nog voorzien worden van beschadigingen maar dat is iets wat ik altijd in een later stadium doe. Maar goed gezien, DJs.
Dan de tracks! 'A hell of a job' om ze schoon te maken, maar wanneer ze het zijn dan zien ze er heel netjes uit met een zeer fijn detail. Door het beweegbare heb je voor het in elkaar zetten geen lijm nodig zoals bij 'magic tracks' van Dragon. Kijk het zijn geen Friuls, echter heb je daar soms ook nog heel wat opkuiswerk aan. En over de prijs zullen we het allemaal eens zijn, best stevig te noemen. Het in elkaar zetten van de MENG tracks gaat trouwens bij deze kit zeer eenvoudig, je voelt en hoort een zachte klik wanneer ze samenvallen. Verder heb je hier geen gereedschap voor nodig!Even een gevoel bij krijgen maar met je wijsvingers en duimen druk je ze zo in elkaar. Het gevolg is volgens mij een relatieve sterke track, waar je wel op moet letten is de 'sack', doordat ze stevig in elkaar zitten durft dit wel een beetje zijn eigen leven te leiden. Ik ben enkel benieuwd hoe beweegbaar ze nog zijn na de AB, maar dat zal de toekomst leren.
Ik heb geen vergelijk naar Modelkasten omdat ik het samenstellen hiervan er al fragiel uit zag zien, dus heb ik me daar nooit aan gewaagd. Wel heb ik een keer HobbyBoss tracks geprobeerd in elkaar te krijgen (lees prutsen). Kleine prijs maar een regelrecht drama, haha (nu kan ik ermee lachen toen zeer zeker niet).
Tot zover en hopelijk deze week een kleine update van de werkzaamheden.