Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Jeanke, bedankt maar eerst de Bradley helemaal afbouwen hé.
Voor de geïnteresseerden hierbij dan de eindfotokes van de build. Hopelijk trekt het ergens naar!? De kit kan ik in ieder geval van harte aan de liefhebber aanbevelen, want ik heb er veel bouwplezier aan beleefd. MENG heeft tijdens de ontwikkeling namelijk heel erg goed nagedacht om het de bouwer zo eenvoudig mogelijk te maken. Door bijvoorbeeld slim om te gaan met onderdelen, vallen ejector pins en andere narigheid geheel weg. Het is ook een vrij groot model geworden want een King Tiger ernaast oogt zelfs kleiner.
Tijdens het uploaden naar mijn foto-emmer zag ik dat er een plekje op de lens zat tijdens de shoot. Maar hopelijk storen jullie je daar niet te erg aan.
Een aantal zaken nog niet aangebracht omdat ik dat makkelijker vind werken. De transparante onderdelen heb ik ook achterwege gelaten. Ook is alles nog niet helemaal afgemonteerd, dus aan een kiertje moet je je niet te erg aan storen.
De volgende update zal hopelijk wat meer kleur bevatten. Graag tot dan!
@Silinoz, bedankt was deze build ook al tegen gekomen. Heb hier zeker wat inspiratie op kunnen doen.
@Inflandersfields, Ron en VisjeMar, bedankt voor de comments. Ben al bezig met de kleurtjes. Wordt vervolgd dus....hopelijk op korte termijn.
Ook weer een update 'je van d Bradley. Helaas heb ik wat problemen gehad met mijn camera en zijn wat foto's verloren gegaan van de spuitwerken. Daardoor ben ik al wat begonnen met de verwering, maar nog steeds niet gereed dus kan er nog meer gepost worden. Fotokes….
Thanks, Beyond. Had het nog beter willen doen, maar had een ander medium gebruikt voor de haarlak methode. Helaas werkte dat niet zo met mijn Valleyo paint. Maar ben ook tevreden, dus gaan we verder met de verwering.
Mannen bedankt, ook rond de Bradley even stil geweest. Maar op de achtergrond (voor jullie denken dat ik nog een marathon heb gehouden) nog wel wat verwering aangebracht en hiermee is hij voor mij gereed. Maar voor hij het predicaat done krijgt, graag jullie feedback.
Ga ik ondertussen eens kijken of ik een ander kitje kan vinden of dat ik er nog een uit de krochten van het forum terug te voorschijn tover.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.