Was ook verwonderd je niet te zien Steven.
Swaken en ik hebben foto's genomen en ik zal ze deze avond posten.
Wat de categorie Naked Kits betreft waren er slecht 2 inschrijvingen: een grote Ford T Ambulance en iets Russisch dacht ik.
Wat de wedstrijd zelf betreft zijn Gods wegen en die van Antwerpen ondoorgrondelijk.
Wel veel inschrijvingen, veel te weinig plaats voor de modellen, veel dis
![cute cute cute](http://www.modelbouwen.be/images/smilies/cute.gif)
erbaar gedoe, soms maar 1 prijs per categorie, enz...
Mijn GMC mocht geen prijs ontvangen zoals verwacht en jammer genoeg viel Swaken zijn mooie Vomag ook uit de boot. Men had zijn dio weggestopt achter een ander, hoog dio dat volgens mij onmogelijk in elkaar stak maar wel een prijs haalde.
Al met al mocht onze club IPMS Gent toch met een 7-tal prijzen naar huis gaan waarvan 4 voor leden die een eerste maal aan een wedstrijd deelnamen dus er is hoop voor de toekomst.
Ook gezien dat de modelbouw trends weer aan het verschuiven zijn. Duits lijkt "out" te zijn, de grote Tigers en Panthers zijn quasi verdwenen. De moderne Russen zijn in opkomst en ook schaal 1/72 zit weer in de lift. WO1 doet het ook goed, logisch met al die nieuwe kits. De vliegtuigen blijven groter en steeds meer gedetailleerd worden, als je de motor en de cockpit niet meer open laat ben je vrijwel kansloos. Onnodig te vertellen dat niet alleen je bouwtechnieken goed moeten zijn, je verftechnieken moeten ook in het oog springen.
Er waren weinig bustes en figurines maar had GUnit meegedaan dan had hij zeker gewonnen.
Foto's volgen.