Er is al wat met een fineliner op gewerkt.
Als het mogelijk was mijn decals te gebruiken, dan had ik dat wel gedaan, maar ook decals maken zou een
first geweest zijn. Verder is er aan de figuurkoppen al wat geschilderd.
Ik was het wel wat beu om steeds geel, wit en rood te mengen voor de vleeskleuren, dus heb ik van Panzer Aces nu ook de lichtere kleuren gekocht die hier nog over zullen gaan.
Het leukste heb ik voor laatst gehouden, want er is ook wel wat geplakt vandaag. Daarvoor ben ik speciaal de roze Zap-a-Gap gaan bijkopen. In tegenstelling tot mijn andere soorten secondelijm dringt deze helemaal door in het karton, hij vult zelfs de mazen niet als je niet op dezelfde plek blijft druppelen.
Hier zie je dat er al een groot stuk van het rooster doordrongen is door de lijm, waardoor het donkerder wordt.
Als alle roosters behandeld zijn, wordt er een omkadering gemaakt uit 1mm brede Evergreenstrip.
Hierin wordt in verstek een steunrand gemaakt met nog fijnere Evergreen. Het rooster dient daarbij als mal.
Het past er goed in.
Na een uur is alles mooi ingepakt en kan de bevestiging aan het kanon gaan beginnen. Dat wordt nu nog een dry-fit zodat alle zijden te schilderen zijn. Er moet wel nog een tweede strip onder de eerste gekleefd worden, zodat ik aan twee millimeter kom. Die splitsing is ook op foto's terug te vinden.
![attachment.jpg attachment.jpg](https://www.modelbouwen.be/data/attachments/246/246575-00e9941a3146c9c7aa5f4336428dd428.jpg?hash=AOmUGjFGyc)