Merci, Swa. Nu weer naar de achteras.
Hier moesten ogen aan gelast worden om ze mee vast te schroeven aan de bladveren. Ik had te dun plastic gebruikt om daar zulke dikke ogen tegen te kleven, dus werden ze als een geheel uit dikker plastic gevijld. Zo was ik ook zeker van de correcte afstanden.
Hier zie je de dunne buitenlaag van de as waar een passend gat in gesneden is.
De plaatjes zitten zo op hun plek dat ze een geheel vormen met het ashuis. Dan zijn er nog ribben tegen geplakt. Later zouden hier nog de torsiestangen tussen passen.
De zetels voor de passagiers worden geloofwaardiger gemaakt met een Dremel, een set vijltjes en een schuurpapiertje.
Deze dryfit met de buitenkant toont de aanzet met de bodem, die ik afgesloten heb met Evergreen.
De buitenkant is drie millimeter te hoog gemaakt. Ik moet er onderaan een reep afzagen.
De achterste cabine is al op maat gezaagd. Omdat de deuren hier gesloten blijven, heb ik de locatorpins daarin mee overgenomen. Met deze zaag kan je zodanig recht werken, dat de aansluiting met de bodem recht blijft.
Deze deurklink zal niet gebruikt worden.
Het plafond is niet puntig genoeg.
Het portierraampje is ook te hoog.
Aan de binnenkant zit er een structureel element dat ook nog eens hinderlijk is als je de opening voor de Brownings wil snijden. Dit hele dak wordt vervangen door een passender stuk, dat dus ook in tweevoud nodig is.