Hoofdsponsor

1/35 M7 Priest met dozer [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, Martin dit is een machtige mooie machine aan het worden...
Jongens toch, prachtig gewoon hoe je het steeds verder ziet groeien.
Benieuwd naar de verdere afwerking.

Mark

Er zijn al zoveel lovende woorden gevallen over dit schitterend voertuig,maar ik ga toch even mijn complimenten hier aan toevoegen...;)

He martin bedankt voor de tip. Het lijkt al lang niet meer op een model. Met de juiste camera instellingen en de juiste locatie zouden vele mensen niet eens kunnen raden dat hij niet echt is. Iets vertelt mij echter dat je nog steeds niet klaar bent.

bedankt mannen

Ik heb nog even gekeken maar het wordt er niet mooier op met touwen er over heen. Misschien dat ik een setje van 3 bedrollen aan elkaar ga maken met een strap en of misschien nog een doek er over heen en deze vast maken.
Ik moet wel zeggen dat de Sherman erg stabiel reed dus alles zou er niet heel snel afdonderen.

Hierbij de (zo goed als) eind fotos

IMG_57441.JPG

IMG_57464.JPG

IMG_5749.JPG

IMG_5751.JPG

IMG_5750.JPG

IMG_5753.JPG

IMG_5748.JPG

IMG_5755.JPG

IMG_5757.JPG

big.jpg

IMG_57623.JPG

IMG_57603.JPG

Groet Martin

Heel mooi Martin, over die belading: de Scherman rijdt idd stabiel maar die trilt enorm, vooral bij het starten en optrekken, door die vibraties zal de lading beginnen schuiven en eraf vallen dus werd dat wel heel goed vastgemaakt. Tankbemanningen laste ter plaatse haken en ogen aan de hull en de toren om hun spullen aan te bevestigen.
Let vooral op dat je niks op het motordek legt want daar komt heel wat hitte uit! (een fout die menig tankbouwer maakt)

En je model... gewoonweg schitterend en zeer origineel, de z/w foto van het model spreekt voor zichzelf, het lijkt idd de echte wel! :) Applaus

Martin,

Heel mooi gedaan, heel mooi geweathered en die bepakking geeft iets extra aan uw model. Heb deze ook nog liggen maar zonder dozer weliswaar. Ik zal heel wat uit de kast moeten halen om dit te evenaren.

Groetjes
Jeanke

Martin, je model is prachtig

ik heb wel een paar opmerkingen die niets met de bouw of schilderwerken te maken hebben.
1 je hebt kartonnen kokers met munitie op je achterdek liggen, als je het nodig hebt kun je er niet aan en door het gewicht worden ze beschadigt.
2 het achterdek is ook de motor afdekking, hier kun je in de zomer eieren op bakken
3 obbussen los op de vloer die kunnen rollen, ergens moet ook de kanonnier kunnen staan (meestal daar waar nu je rommel op de grond ligt)

Bouw technisch en op schilderwerk is dit een pareltje, als militair komt mijn nekhaar recht bij het gevaar dat je een bemanning uitzet.

Grtx Jan

@Jan, ik heb de foto's nog eens bekeken ivm met je opmerkingen en je hebt 100% gelijk.

Het is een prachtig model geworden Martin, de gigantische hoeveelheid bepakking is zo vakkundig geschilderd en afgewerkt dat het model er nog intrigerender uitziet. Eentje die ontegenzeggelijk verraadt over welke skills je beschikt ! Bedankt om dit geallieerde pareltje met ons te delen.

Bedankt voor de support mannen.
Jan je hebt helemaal gelijkt betreft de punten die je aangaf, daarom heb ik er geen crew in gedaan, die hebben straf corvee ;)
Gelukkig is het modelbouw en is het allemaal plastic, het belangrijkste voor dit project is dat het er interresant uit ziet. En dat is gelukkig gelukt.

Groet Martin

Hey,

Ik sluit me aan, dit is een prachtstuk geworden, waarvan de foto bestaat, heel goed gedaan man ;)

Topklasse........ben er stil van!

Gefeliciteerd,je mag terecht fier zijn op je "Model"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan