Hoofdsponsor

1/35 m939 -variant +extra rommeltjes (Italeri) [wip]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Grendel
  • Startdatum Startdatum
Pracht van een gebakkie Gren. Dit is puur genieten.
(Ik wilde dat ik zo maar 1/4 van jouw "knoei"-capaciteiten bezat... jongens toch grote klasse hoor)

Mark

amaai, chique gedaan.
Die wash dat ge over je model zet verdonkerd hij je model niet teveel ? Persoonlijk ben ik daar een beetje vanaf gestapt wegens die reden en plaats hier en daar waar nodig juist nog een donkere pinwash.
Nu ,het is elk zijn werkwijze en persoonlijke goesting, niet ? maar het blijft een zeer mooi model volgens mij !

amaai, chique gedaan.
Die wash dat ge over je model zet verdonkerd hij je model niet teveel ?

het is inderdaad zo dat een "kliederwash" als deze het geheel aanzienlijk donkerder maakt, maar daar had ik al rekening mee gehouden tijdens het spuiten (de kleuren waren een stuk lichter dan in het "echt" en daarbij...

zanderig.jpg

..wordt uiteindelijk alles weer flink afgezwakt als ik met het zandwerk aan de slag ga. als het verder een nagenoeg schoon model had moeten worden had ik inderdaad wat lokaler gewerkt maar om te voorkomen dat het eindresultaat een nogal "vlak" geheel wordt heb ik het allemaal zo dik aangezet.

het eindresultaat zal uiteindelijk richting dit:

vrachtwaggelwielen.jpg

klara2.jpg

...gaan waarbij ik dezelfde zandkleur als basis heb gebruikt.

dus vrij donker indeed, maar dat gaat goedkomen allemaal wegens volledig bewuste en bedoelde actie ;)

Terug
Bovenaan