Dank je Guy.
dat koperdraad is echt fijn. De vingers kon ik, nadat laag klei er omheen zat nog steeds fijn tegen het geweer plooien.
Had een fimobedje in de holte van de mouw gemaakt en afgebakken polsen aangeduwd, dit zit echt retestrak.
Ben bijna in staat het geweer alleen met de twee armpjes eraan al op een sokkel te zetten. Denk het figuur er maar bij
!
nu nog de kleine holtes onzichtbaar wat opvullen zodat de rubber niet kan 'grijpen'.
voor de toekomst heb ik wel huiswerk. Commerciele intenties kan je vergeten als je pistooltjes gaat kapen van derden.
Deze man heeft zo zijn manier:
http://www.hfmodeling.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=2160
maar eigenlijk, of beter, heimelijk vind ik het ook wel suf. Stel dat ik een k98 ontwerp met pijpjes, houtjes, geplette koperen plaatjes en ik kom gewoon tot exact dezelfde projectie als de rifle hierboven?
Gaat men dan op een gegeven moment een 'stijl' op een schaal aan een bepaald wapen aanhangen? Denk aan de k98's van Tamiya, die zijn anders dan de k98's van Dragon.
enfin, zou wel de kroon op het werk zijn als je je hier ook over buigt.