Hey,
Dikke mercie jongens, we doen gestaag verder.
Ondertussen is onze AC achter de rug en kunnen we weer wat rustig ademhalen, ook op modelbouw vlak.
We hebben niet stil gezeten maar rustig verder gewerkt totdat we tevreden zijn van het resultaat, ook rekening houdende met hetgene wat men nadien zal kunnen zien uiteraard.
Vandaag hebben we kunnen eindigen met de details die aan de binnenzijde van het vliegtuig zitten, waaronder enkele kasten, bedden, een ladder om te kunnen werken aan de motoren tijdens een patrouille, enz....
Enkel van de 'kussens' heb ik nog geen foto's genomen omdat dit nu aan het drogen is.
Allez, enkele foto's van de toestand momenteel....
en van de andere romphelft,
en nu in perspectief.....,
Voila se, let wel, alles is opgebouwd met de aanwezige en weinige documentatie die er is van dat toestel. Ook een museummodel kan weinig soelaas bieden daar hij van binnen volledig gestript is en dus niet meer kunnen nagaan of alles nog wel juist is.
Gelukkig hebben we nog een plan/technische tekening maar ook dit geeft niet alles goed weer. Uiteraard heb ik mij ook wat modelbouw vrijheid toegeëigend maar toch wel wat rekening houdend met de werkelijkheid.
Ik hoop dat het jullie smaakt....