Hey,
Ja, eindelijk terug met een update.
Gezien de werkomstandigheden niet te vlug kunnen verder werken maar een verlofperiode doet wonderen....
Mijn laatste post was dat alles in de grondverf zat, nu kunnen we dus overgaan tot de mededeling dat alles in gespoten en verweerd, meer zelfs, het zit al tezamen.....
Nu dat alles samen is gemonteerd kun je enkel maar door de kleine raampjes en openingen iets nog zien, maar het is wel de moeite. Ik zijn tevreden met in inbreng van een interieurken in zo'n oude kit. Persoonlijk geeft dit mij een meerwaarde aan het model....njèè....
Let op, ik heb mij gebaseerd op het zichtbare, dus enkel de delen die zichtbaar zullen zijn, zijn uitgewerkt...
Voor de beschildering hebben we gebruik gemaakt van zo'n verfset van Vallejo alwaar verschillende kleuren zitten om zulke modellen te maken. Een van de groen-grijze interieurkleuren hebben we gebruikt om nadien deze wat op te lichten met wat geel voor een visueel effect te verkrijgen. Een pinwash zorg voor wat meer diepte en een lichtbruine filter voor een samen trekken van de verschillende effecten. Met een lichter groen hebben we vervolgens op de frequent gebruikte plaatsen een afgesleten effect aangebracht en waar noodzakelijk iets wat aluminium moet voorstellen. Een iets of wat stoffig effect hebben we gemaakt met pigmenten.
Ik hoop dat het jullie smaakt.....
Nu dat hij samen zit begint de schuur en opvul-sessie van de body.....
Allez, wat foto's...
Voila se, weet dat de tweede helft ook al gemonteerd is en dit alles niet meer zo zichtbaar is.
Op naar de schuursessies....