Beste vrienden ik denk dat het weer tijd is voor een up-date na een tijdje van stil zwijgen maar niet van stil zitten , heb ik een nest van draadjes en leidingetjes geplaatst , persoonlijk ben ik content maar als ik eerlijk mag zijn vind ik dat het redelijk grof afgewerkt is maar ja ik zit er met mijn neus bovenop en dat zie je dan door een vergrootbril en dan merk je alles op hetzelfde als met de foto's daar zie je de kleinste foutjes , maar normaal gezien valt het goed mee , ik moet ook nog bekennen dat dit voor mij de eerste keer is dat geprobeerd heb om zo natuur getrouw te werken van de enkele beelden die ik heb
oordeel zelf alle leidingen zijn zelf gemaakt van messing of isolatie van zeer dunne draden
Hier ziet u de olietank die opzij van de auto hangt en vandaar gaat er een leiding naar de oliekoeler
en hier ziet u vanaf de injectiepomp een leiding die naar de benzine filter gaat
de retourleiding van de koeler heb ik ook al gelegd deze heb ik bevestigd zoals ook op een foto te zien is met isolatietape hebben ze dat rond een buis van het chassis bevestigd daarvoor heb ik weer beroep gedaan op de afplaktape van Tamiya een stukje op een glasplaat gekleefd en dat lichtgrijs geschilderd en als dat goed droog is dan daar reepjes vanaf gesneden en zo isolatietape geïmiteerd vind ik goed gelukt , achteraan zie je tegen het schutbord een klein potje hangen ik denk dat het voor de remvloeistof is daar heb ik draad voor gebruikt van 0,4mm om twee zwarte leidingen te maken die ook op de afbeeldingen staan , ook op een buis van het chassis loopt een witte draad denkelijk elektriciteit voor de stroomverdelers die helemaal onderaan liggen waarvan in het midden die bundel draden over de motor in het midden gaan ook het kleine potje van de koelvloeistof moesten twee buisjes naar onder lopen een soort ontluchtingsbuisjes die gaan dan naar de dikke waterdarm of buis vooraan onder
Van de benzine filter vertrekken ook nog twee benzine leidingen en vanaf de pomp vertrek ook nog een leiding daar ben ik nog mee bezig
zo dat was het en ik hoop dat het u kan bekoren anders hoor ik het wel zeker
groetjes Marc