Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het eens getest met decals die niet zullen worden gebruikt (en die inmiddels weer op het vel zitten, voor het geval dat iemand er ooit om vraagt... what are the odds maar toch).Lijkt mij een heel goede en slimme beredenering. Witte decals op rode achtergrond is vragen om moeilijkheden.
Witte decals op rode achtergrond hoeven geen problemen te geven , als je maar een clear laag tussen verf en decal steekt. Wist niet dat Alclad van naam was veranderd. Geen wonder dat ik nergens nog mijn favoriete primer vind.
Greetzzzz Modest.
Zo'n moderne LaFrance (die er nog steeds jaren '80 uitziet) heb ik eens uitgebreid bewonderd toen die op straat stond te pronken in New Orleans, jaartje of 6 geleden. Wat een verschijning!Het was de Petebilt Roy, maar ik spreek over zo'n 25 jaar geleden. In FSM heeft er later ook nog eens een mooi artikel gestaan over de Lafrance van Trumpeter, en hoewel ik toen wel in de verleiding ben gekomen heb ik me er uiteindelijk nooit aan gewaagd.