Mooi hersteld die breuk , noeste nachtarbeid !
Greetzzzz Modest.
Greetzzzz Modest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weeral 3 dingen bijgeleerd , bruine gator glue , dissolved putty en red oxide primer . Je bouw verslag is een echte workshop . Willy.Dank voor jullie interesse @DEMPSEY en @Pascal
38. Straks wordt dit deurpaneel tegen de deur gelijmd. In plaats van de verf weg te schrapen, plak ik het te lijmen deel af. Omtrek maken met potlood:
39. Daarna afplakken. Na een deur, leek het me handiger en goedkoper om adresstickers te gebruiken.
40. Komt allemaal niet zo nauw, zo lang maar ruim binnen de lijntjes wordt gebleven.
41. Als alles klaar is voor het schilderen, gebruik ik de airbrush op 4 bar om de stofjes er vanaf te spuiten. Daarna afdoen met een kleefdoek, ook op de foto te zien.
42. Grote en kleine cocktailprikkers, onderdelen -afhankelijk van de situatie- vastmaken met tape, secondenlijm + accelerator, of blu-tack.
43. Laagje Alclad ALC318 Red Oxide primer. Werkt prima.
44. Er zitten nog wat foutjes in, die worden geschuurd en opnieuw geprimed.
45. Al vrij snel kom ik erachter (daglichtlamp wel gebruiken als je 'm hebt!) dat ik overal kleine onvolkomenheden heb achtergelaten. Ik heb de cabine blijkbaar teleurstellend slecht voorbereid. Dus op talloze plekken gaat de schuurstick eroverheen.
46. Half uurtje herstelwerk, voor mij is het nu goed voor deze bouw.
Totaal: 14 uur.