56. Bij nadere bestudering van de foto's (dank aan het concept foto, een van de nuttigste hulpmiddelen bij modelbouw!) viel me nog eens op dat de onderste reliëfs bij deze louvres zo stonden alsof de louvres een parallellogram zouden moeten vormen. Eerder dacht ik dat het een fout van FanKit Models was en dat de louvres perfect verticaal moesten staan. Dat leek zo op een foto van de echte brandweerwagen en bovendien had FanKit Models de louvres zelf ook perfect verticaal geplaatst (zie tweede foto hieronder). Dát is dus de (voor de meeste mensen: verwaarloosbare, en tot nu toe enige) fout die FanKit heeft gemaakt.
Ik heb niet altijd geluk in modelbouw, maar hier bepaald wel: op de fractie van de millimeter kon ik nog een derde louvreserie uit mijn voorgevouwen stuk halen. Het scheelde echt niks!
57. Vergelijk de stand van de louvres zoals FanKit Models ze heeft aangebracht met de stand hoe het eigenlijk hoort (zo klopt het reliëf ook precies; en de belijning met de radiateur is ook veel mooier op deze manier).
Ik snap dat dit topic inmiddels behoorlijk irritant begint te worden, maar beloof nu echt dat dit het is. Ik ben heel erg blij met dit resultaat en er hoeft niets meer te worden aangepast.
(Copyright 2nd picture FanKit Models, educational purposes only)
Totaal aantal gewerkte uren: 25.
Ik heb niet altijd geluk in modelbouw, maar hier bepaald wel: op de fractie van de millimeter kon ik nog een derde louvreserie uit mijn voorgevouwen stuk halen. Het scheelde echt niks!
57. Vergelijk de stand van de louvres zoals FanKit Models ze heeft aangebracht met de stand hoe het eigenlijk hoort (zo klopt het reliëf ook precies; en de belijning met de radiateur is ook veel mooier op deze manier).
Ik snap dat dit topic inmiddels behoorlijk irritant begint te worden, maar beloof nu echt dat dit het is. Ik ben heel erg blij met dit resultaat en er hoeft niets meer te worden aangepast.
(Copyright 2nd picture FanKit Models, educational purposes only)
Totaal aantal gewerkte uren: 25.