Ja dat is echt zo he dany,weet dat en schitterend resultaat zelfs,alleen ik drink geen wijn en niemand in de familie dus.
Conclusie.... iets ander op vinden natuurlijk he,maar dat zit wel goed hoor.
@vandorpe marc;modelbouwerke: dit is niet het definitieve hoor,zijn ze te groot begin ik gewoon opnieuw he.Dat is steeds het leuke eraan he en zo leer je schaalverhoudend bouwen
@Droop: tjah waar hal ik het vandaan......weet ik niet Luc maar het blijft me boeien.Heb het in mn hoofd en dan doe ik het gewoon he
Ik zag hier een vreed goede scratcher bezig ,ik geloof dat ie een stug aant bouwen is lollol.Dus zulke mensen inspireren me he.
@lionel: Maatje ik besef wel wat je bedoeld en daar heb je gelijk in,maar ik maak deze naar het voorbeeld van een stock mercury en die waren enkel vooraan.
Moet gezegd worden dat ze zelfs net zoals op de vliegtuigen zijn gemaakt,dus enkel op de heup werden vastgemaakt.
Maar om de verwarring weg te werken ga ik nog eens goed kijken om de gordels naar de nu tegenwoordige standaarden te maken,alhoewel......
We zien wel.
Patje.
Nog snel even zeggen dat van elk stukje de helft gaat verdwijnen door de riemen zelf.dus dat maakt het weer kleiner dan he.
Is nu twee dagen dat ik niks heb kunnen doen omwille van derden,ga hier niet over uitweiden maar het hangt beetje de keel uit.
Moet wel gezegd zijn dat het met niemand van ons forum te maken heeft laat dat al een troost zijn.
Als de situatie zo blijft zal ik nog moeten stoppen voor onbepaalde tijd.Uitstel is geen afstel dus definitief stop ik niet.
Nu het zo goed ging komt er weer eens een kink in de kabel.
We zien wel wat het word mensen,tot een dezer ens.
Patje.
jah zal een tijd duren
ga toch erg moeten opletten,gezien de omstandigheden ziet het er niet rooskleurig uit.
alleszins thx voor de steun.
Maatje op dat gebied kan ik geen hulp vragen dat gaat niet,alvast dank maatje.