Hey Tom maatje hahaha,ja de brandblusser komt erin vooraan naast de deur onder het meterbord he,de sigaretten aansteker is in aantocht wees gerust.
Moesten we dat kunnen he zou ik het doen.ontbreekt aan de financiën he.opstart kost me te veel.
Pas op we zouden wel succes hebben denk ik,ik bouw voorbeeld modellen en jij..beslis je wel zelf he hahahahaaa.
Maar om weer niet offtopic te gaan ik meen wat ik zei hier hoor qua details nog.Die komen erbij.
Patje.
Hahahahahahaaa Lionel man ik bouw gewoon maar he
als die zal afgewerkt zijn zal het best de moeite worden met de toegevoegde details.
Ik zei het hier al eerder he,ik heb het scratchen te pakken en nog geen klein beetje,ben ook redelijk handig in het maken van onderdelen en dat kan het best gezien worden bij de doomrod die ik bouw(bugatti ombouw naar hotrod).Bij die wagen bouwde ik veel zelf al en er moet nog veel bijkomen.Maar dat terzijde het is nu de mercury comet hier dus ga ik niet verder afdwalen,Lionel man als je je er op toelegt kan je veel meer dan je zelf inschat he.
Ik zou zeggen try it man.
Patje.
Op vraag van mijn goede vriend Eric plaats ik hier enkele foto's van de mercury in zijn veranderde en reeds gedane hoedanigheid .
Je ziet volgende items van verandering
deuren,achterklep,voorklep.uitgewerkte kofferbak.reeds geverfde interieur,de motor erin,kabels aangebracht,zitbanken die reeds zijn geplaatst.en tot slot de achteras die ook klaar is voor montage.
snel nog even vermelden dat de voorste veerbeen beugels ook werden aangebracht.
als alle kabels getrokken zijn die zichtbaar zullen zijn begin ik aan de afwerking van de deurpanelen want die zijn nog niet gedaan he.
Ook deze zullen de nodige aandacht krijgen met toevoeging van mogelijke details.
En voor nu slaapwel allemaal.
Patje.
Hoi allemaal goede avond.straks als ik terug thuis ben ga ik verder met het aanleggen van de kabeltjes van de claxos en zorg ik voor de bekabeling van de koplampen.
Dat wil zeggen ik ga ze al op voorhand klaar steken dan heb ik ze maar aan te sluiten he,ze zullen niet werken de lampen maar vind het zeker niet onnodig deze te leggen de kabels.tenslotte is dat toch weer extra detail he.
Tot straks.Patje.