Deed ik ondertussen,klopt hier wat je zegt,blijft enkel de plaatwerken een mysterie.
Ps de vouw achter onder die hoort daar niet daar heb je een punt Patje mischien vonden ze het te duur om een andere mal te maken
Dat zou best es kunnen Dirk ..jaja dat zou kunnen.ach wet je wat ik maak er gewoon een sportieve bak van
nah hhahahahaaa
Hohihihi ja he maatje
lets build dus (laat ons bouwen)
Ik weet enkel dat deze wagen in de jaren zeventig veel werd gebruikt als politie voertuig in verschillende toenmalige tv politie series,vond hem toen al een schitterende bak.Gelukkig kon ik hem nog op de kop tikken.
Dirk maatje staat bij mijn favorieten,erg goed om modellen zelf te scratchen zelfs.duizend keer dank jongen
Zometeen de motor ruimte verven mannen,word zeer donker grijs,doet beetje mee lopen met de rest als ie open staat dan.
Kan ik dan nadien de motor alvast in bouwen he en beginnen aan de verdere opbouw van de ophangingen.
Patje.
Patje kan geen prive mail sturen je box zit vol hihi
Is opgelost zie maatje.
Vandaag ben ik wat bezig met kleinigheden zoals de scharnieren herdoen aan de achterkant,kofferdeksel dus want vond niet de goede materialen.
Al een beetje aan het verven geweest met de hand weliswaar want heb nog geen compressor voor de airbrush he..
Dus ja veel moet je er niet van verwachten uiteraard.zal moeilijk worden om de body netjes strak te krijgen,maar ja daar doen we het voor he.