schitterend Dirk maatje,het was net alsof ik er nooit weg was,gewoon aan de dagtaak begonnen en heb nog steeds dezelfde routine.
De mercury word ondertussen verder gebouwd hoor maar je begrijpt dat doordat ik dagelijks om half vijf op sta dat ik hier niet elke dag zal zitten natuurlijk.
Ben dood op nu maar voel me dr wel goed bij.De verdere bouw zal zo tussendoor gebeuren in de week,maar vooral in het weekend,enkel de zondag wens ik niks te doen
want dan is dat de enige dag dat ik voor mezelf hou dan.
Dank je Famo,en heb er al veel plezier aan gehad ook.kit is netjes gemaakt,zeer weinig flash en uitdrukkers,pasvorm is som eens wat minder vooral bij de motor.
Al de andere delen waren zeer mooi passend.Ik heb nooit eerder amt gebouwd en moet zeggen ook al is de plastiek eerder zacht dat het hier zeer goed meevalt.
Tot dit weekend mannen.
Patje.
vanavond kan ik een gaatje vinden om wat verder te doen,zal wel verder detailering zijn an de motor zijn.
Ik zie wel wat het word he.Na zes maand weer werken was best vermoeiend deze week dus het zit nog wat in de kleren he.
Patje.
Ja doen we sowieso rustig aan nu hoor,heb al heel wat zitten bedenken voor de comet en de hotrod,maar ook dacht ik aan jou.
Zei ik al he in je topic dat ik zat te denken voor de scharnierpunten van je engine cover.je hebt dat goed opgelost.
Om weer op mijn topic verder te gaan,ja de verdere bouw zal eerder rustig verlopen daar ik reeds weer werken ga he.
Hoi allemaal,vandaag effe tijd om wat te werken aan de mercury.Ben nu op dit moment bezig met het interieur weer,heb ook weer een item aan de motor gedaan en ga dan dat ook schilderen.Hier alvast een foto van het reeds gedane werk aan het interieur.Ben er zeker van dat verschillenden onder jullie de kleuren combinatie niet goed zullen vinden.Maar dat maakt het juist uitdagend ook.Kijken jullie mee??
Uiteraard moe ik dit nog mooi verder afwerken maar zoals je ziet is er al een goede basis he.
Patje.
de zeteltjes worden net als de achterbank geverfd,zullen jullie wel zien.
Patje.