I
insanity
Guest
nu pas topic gevonden, nie normaal wat ik ier allemaal zie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een mooie hobby toch he is het niet.
Patje.
naald opwarmen en zo kleine gaatjes maken.
Dank je voor de link bubblegum,staat al bij favorieten,lijkt me een goede online winkel.Ik zou een 0,5 mm boortje kopen en 0,5 mm draad ...
http://reviews.conrad.nl/7866-nl_nl...eldraad-0-5-mm-10-m-zwart-reviews/reviews.htm
LOLLOL zal acht keer moeten prikken want het is een v8 he,ik heb voor de doomrod ook dat probleem gehad en gelukkig was de diameter groter en kon ik netjes een schijfje styreen maken en daar gaatjes in geboord.vier draden gesneden en beide uiteinden door de gaatjes gestoken ,zo had ik al twee kabeltjes he.voorzichtig met de punt van een naald 4 kleine puntjes prikken. daarna de toppen van de draadjes mooi kuisen, klein beetje secondenlijm en draadje in deze putjes steken en beetje wachten. heb het zo gedaan om 3 draadjes apart van elkaar op 1mm² te kleven. of kijken voor kleinere boortjes ;-)
Als ik de werkelijke bekijk zijn die ook redelijk dik Dominiek maatje.en ge moogt gij kritiek geven dat werkt toch opbouwend bij mij dat weet ge al he.Patje,
zijn die bougiekapels niet wat aan de dikke kant in vergelijking met de grootte van het blok?
Je weet dat ik nogal kritisch reageer bij jou, maar dat is alleen maar om je tot nog beter werk aan te zetten.
Als ik de werkelijke bekijk zijn die ook redelijk dik Dominiek maatje.en ge moogt gij kritiek geven dat werkt toch opbouwend bij mij dat weet ge al he.
En trouwens ik kan er enkel maar uit bij leren nietwaar.Ik moet echter wel zeggen dat ze in werkelijkheid er dunner uitzien dan op de afbeeldingen hier,misschien wat gezichtsbedrog??!!?? kan..... ga ik niet betwisten als dat niet zo is maar om zeker te zijn kijk ik alles nog eens netjes na en zie dan wel of ik het kan veranderen nog voor ik de motor inbouw.Ook merk ik zelf op dat gezien de felle kleur ervan het nog dikker toont op foto,in levende lijve is het echt niet zo.
Dat sluit natuurlijk niet uit om het niet te onderzoeken he.
Patje.
ik gebruik zelf 0,5 mm dik styreen net zoals op mijn carburateurs (0,75mm) uitgerekend 1/25 kom je op een werkelijke maat van 12 mm iets dikker maar niet merkbaar bij een model en je kunt het styreen buigen in elke willekeurige vorm (warm water gebruiken).Tjah dat word vervangen dus he,heb geen dunnere nu dus dat word weeral zoeken.deze die ik heb gebruikt zijn momenteel 1mm dikte.
Oei maatje neen nie doen is nie nodig vent u excuseren ,iedereen kan es mis zijn he.Tja dan ga ik moeten wachten ze tot ik gerief heb he.Dat is juist Patje maar de 0.75 gebruik ik voor de brandstof leiding voor de kabels gebruik ik 0.5 ik was daar een beetje onduidelijk over excuses.