T
TomPattyn
Guest
Laat maar komen Patje! Zeg Patje je hebt niet meer gereageerd op mn post over Wouter, spreken we over dezelfde persoon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe meer details je gaat aanbrengen, hoe mooier het allemaal zal worden, maatje.Als ik iets wil van maken ja dan ben ik best dat ik deze details er bij doe vind je niet Luc??
Ik ga ook kijken om een brandstofleiding aan te leggen zodat het wat allemaal echter lijkt he.
Ge moogt me gerust bij de naam noemen ze maatjemmmmmmmmmm doomwad precies een moter die van de fabriek komt
nice work
Oeioei Droop dat zal wel niet het geval zijn denk ik,zo een kunstenaar ben ik echt niet he hahahahaaaaaaaaHoe meer details je gaat aanbrengen, hoe mooier het allemaal zal worden, maatje.
Straks zien we hier geen onderscheid meer tussen jouw model en een 1/1 exemplaar.
Droop
Aja in zo een v vorm he,denk dat ik dat ga doen ook zeHij gaat goed man ,,,, als je nog iet wilt toevoegen aan je schokbrekers ,, een mooi stabalisator stang zou goed staan ... de vlakken vlakken lenen zich er goed voor ...
Straks ga je er nog voor zorgen dat er muziek uit de boordradio komt ook.Kon me niet houden he mannekes en maakte een contact sleutelke nog.