Hoofdsponsor

1/6 Mid Produktion Tiger I (Armortek 1/6) [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Droop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lucske maatje dat zien er twee schitterende boeken uit,steeds goed ter referentie ook denk ik.Ik zie daar Otto carius met zijn tamiya model showen,leuk man zoiets dat geeft je ook weer een extra boost denk ik toch.Toch wel iets raar he hoe het met een mens kan gaan,eerst zijt ge een leider in het leger en dan plots een apotheker,daaraan zie je dat we ons lot echt niet in handen hebben.Jouw Tiger maatje dat is echt een prachtig stukje kunst,en zekers uit jouw handen toch.
Met bewondering blijf ik je volgen dat is een zaak dat zeker is he.
Patje.

Merci Patje!! ^^

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Update

200.jpg

201.jpg

202.jpg

203.jpg

204.jpg

Wordt vervolgd,

Droop

5.gif

Hoi droop maatje,ja zeg die durft nogal den Stefan he maatje;ik zou zn loopje volgieten met lood zenne lol.Even serieus nu weer,die rivetten ja zeg dat doet veel zenne
da word hier nog een echte zeg.Je details man dat doet het hem toch he,die werkende scharnieren allemaal jaja da is vakwerk.Ook zie ik schitterende mooie las details en dat geeft je Tiger dat kleine beetje meer he.Laat maar komen de updates steeds weer schitterend maatje.

Stefan wou zeker de kwaliteit van je verfwerk testen, of was het een test verouderen:laugh::):
Weer knappe detais Applaus

Wij willen film!!!! Wij willen film!!! Wij willen film!!! ....niet dat ik enthousiast ben ofzo ze... :)

Wel mannen, om jullie niet langer op jullie honger te laten zitten:

Update

214.jpg

215.jpg

216.jpg

217.jpg

Op de foto klikken om de film te bekijken:

Wordt vervolgd,

Droop

5.gif

@ René: het gaat inderdaad sneller vooruit dan dat ik eerst had gedacht. :dry:

@ Michel: bedankt maatje. :)

Droop

ik hoop dit machientje ooit is in het echt bezig te zien.
subliem , meer kan ik er niet over kwijt Applaus
vgr
Marc

Bedankt Marc. :)

Edit

Ik heb net de blank firer afgewerkt:
De trommel die zes 12 gauge patronen kan bevatten, de slagpin, de hamer, de motor die alles aandrijft... alles is gemonteerd.
Het enige wat nog moet gebeuren is deze gehele constructie op de loop aansluiten en de Tiger is klaar om enkele Shermans en T34's de duvel aan te doen. :tongue:
Later meer hierover.

Droop

Laatst bewerkt door een moderator:
Luc maat ik bekeek zojuist het filmke en ik ben erg onder de indruk van het beeld zeg,Je mamoth heeft veel kracht dat merk je zo.Schitterende film zeg ik maar en
prachtige locatie,was net alsof het realiteit was.
Patje.

Droop; kwou dat ik eens kon meerijden, alleen spijtig dat ik in schaal 1/1 ben :)

@ Bart: bedankt maatje. ^^

@ Patje: De beeldkwaliteit van het filmpje is door de toepassingen op YouTube redelijk wat achteruit gegaan en dat vind ik nu echt jammer.
Het oorspronkelijke materiaal is véél zuiverder.
Die locatie waar je het over hebt is maar gewoon onze tuin hoor. ;)

@ Tom: Je kan er niet inzitten maar bovenop meerijden zou toch geen probleem mogen zijn.
Dan kan jij de camera vasthouden. :laugh::laugh:

Weet ik dat het je tuin is Lucske;) daarom ook dat ik zeg schitterend want je heb een mooie tuin he vent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan