Hoofdsponsor

1/6 Mid Produktion Tiger I (Armortek 1/6) [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Droop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat mag je wel stellen Patje.

Nog een geluk dat de animatronics volgens een geprogrammeerde sequentie zullen werken. Op die manier werken ze autonoom en hebben ze niets met de zendinstallatie te maken. Anders had ik nog enkele knoppekes te kort. :laugh:

Wat is een animatronic? Wel, dit is er eentje.

In de Tiger komen er zo twee te zitten: de commandant met z'n verrekijker en de lader met z'n stafkaart.

Droop

Animatronic spreekt eigenlijk voor zich he Luc,vind het wel zeer tof dat jij alles zo haarfijn uitlegt hier want er is steeds wel iemand die deze termen niet begrijpt.
Ben al benieuwd naar de volgende update's van jouw prachtige Mamoth.Tiger
Patje.

Update

238.jpg

239.jpg

240.jpg

241.jpg

Wordt vervolgd,

Droop

Voor de promofilm van dit model: gelieve hier te klikken aub

5.gif

Thanks guys. ^^

------------------------------------------------------------------------------------------------

Update

252.jpg

253.jpg

254.jpg

255.jpg

256.jpg

257.jpg

258.jpg

Wordt vervolgd,

Droop

5.gif

Knap werk weer Droop.
Benieuwd naar het eindresultaat van de verwering... Dus nog even geduld zeker ????
Nee, alle gekheid op een stokje, neem er je tijd voor. Het resultaat mag er al zijn.

Mark

@ Mark:

De afwerking is nog ver weg hoor, maatje.
Maar beetje per beetje komen we d'r wel. :)

-------------------------------------------------------------------------------------

Gisteren heb ik van Armorpax de persicopen voor in de cupola en de beugel voor de 3de MG34 binnen gekregen.

Bij Mike Stannard heb ik dan vandaag de behuizingen van deze periscopen en de sluitingen voor de Rommelkiste besteld.

Jaja, het poezenbeest wordt hier in de watten gelegd.

Later meer hierover.

Droop

Droop maat 't is een ferm stuk, zeg dat ik het gezegd heb :p btw vraag me altijd af als jij aan de slag gaat met de verfkes,dan spuit je toch zo'n potteke in 1 keer op?

Droop maat 't is een ferm stuk, zeg dat ik het gezegd heb :p btw vraag me altijd af als jij aan de slag gaat met de verfkes,dan spuit je toch zo'n potteke in 1 keer op?
Wel Tom, aan een gewoon potteke verf heb ik niet veel hoor. Die gebruik ik enkel voor de effecten en het verweringsproces.

Wat de laklaag (het zandkleur) op zich betreft, kan ik zeggen dat ik nu aan m'n 9de Tamiya spuitbus van 100 ml bezig ben.
Dat wil dus zeggen dat er nu bijna één kilo verf op de Tiger ligt (de grondverf niet meegerekend).

tam85003.jpg
Dit is dan zo'n spuitbuske.

Droop

Laatst bewerkt door een moderator:
8 periscopen om geen dode hoek te hebben, zal wel nodig geweest zijn om sluipende infanteristen met een handgranaat of molotof coqtail te ontdekken :8

@ René: euh... het zijn er eigenlijk 7, maatje. :D

--------------------------------------------------------------------------

Update

266.jpg

267.jpg

268.jpg

269.jpg

270.jpg

Wordt vervolgd,

Droop

5.gif

Vandaag een commentaar van weinig woorden Droop : WOOOOOOOOOOOOOOW!!!!!!!!!
Jongens wat een kanjer, zes maal groter en je hebt een echte :):.

Mark

Blijft een prachtig project om te volgen Droop.

Ben heel benieuwd naar het effect en het geluid van de blanks.

Merci mannekes. ;)

------------------------------------------------------

Update

271.jpg

272.jpg

Om de film te zien moeten jullie terug... jaja... 't is weeral van 't zelfde:

Een test met een geladen magazijn volgt in de toekomst nog.

Wordt vervolgd,

Droop

5.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan