Hoofdsponsor

1/6 Mid Produktion Tiger I (Armortek 1/6) [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Droop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lucske maat ik heb de hele film op het gemakje bekeken,moesten we deze in zelfgemaakte landschappen zetten zoals een beetje van een oorlogs- front awel ze zouden doorgaan voor echte,niet te doen he ma,.

dag luc,
ook ik heb het filmpje gezien,
man het is imposant,maar dat schieten,
er komt blijkbaar nogal wat druk vrij uit de loop,
als ge die struik ziet bewegen en die is toch
een aantal meters van de tank verwijdert
petje af voor jullie werk,
en zekkers voor het film'ke
wat een werk steekt daar niet in
groetjes,ronny

Ik heb weer genoten van het filmpje.
Hopelijk krijgen ze de stuart niet in de gaten. :)

Droop wat vliegt daar eigenlijk uit? Sebiet staat uwen hof in brand :)
Eerlijk gezegd was ik er ook van geschrokken toen ik zag wat een vuurwerk er uit de loop kwam.
Ook de druk die uit de 88mm ontsnapt is niet van de minste.
Dit kan je zien aan de struiken die er toch een goeie 2 à 3 meter voor stonden. ;)

@ Patje: in een aangepaste omgeving zou de Tiger uiteraard veel beter tot z'n recht komen.
Dit gaan we trachten te verwezenlijken als ooit de eindfoto's én eindfilm zullen gemaakt worden.
Ook zal een amateur-fotografe dan voor de prentjes zorgen. Dus, dat beloofd. ;)

@ Ronny: de beweging van de struik op het moment van het afvuren heb je goed opgemerkt maatje.
Het is zeker niet aan te raden om daar te gaan voor staan.
Als er kinderen in de buurt zijn zal er zeker niet gevuurd worden: véél te gevaarlijk! :|

@ Michel: de Stuart heeft wijselijk het hazenpad gekozen en staat nu terug veilig op z'n plaatsje.
Blijkbaar hebben die Tigers wel degelijk de tuin voor zichzelf opgeëist. :laugh:

Droop

Update

322.jpg

323.jpg

324.jpg

325.jpg

Hier klikken om de film te bekijken.

Wordt vervolgd,

Droop

5.gif

Lucske is nu nie voor het een of ander maar ik merk op dat het hetzelfde filmken is vent,klopt dat en was dat de bedoeling??

Hoi Luc,

Een mooie filmpje heb je gemaakt, ook de tanks zijn prachtig, daar kun je van genieten, mijn complimenten.

@ Patje: da's de bedoeling maatje. ;)

@ Bart: Hartelijk dank voor het leuke commentaar. ^^

Ik heb net eens een kijkje in de Werkstatt genomen en ik heb gemerkt dat de mannen nu met enkele zandzakken aan het sleuren zijn.
Ook een camo-net heb ik zien liggen. Wie weet wat ze nu weer van plan zijn? :8

Droop

Droop als ge daar echte cartouchen insteekt kunt ge gaan jagen met den Tiger ;) hehehe stel je voor...

Droop als ge daar echte cartouchen insteekt kunt ge gaan jagen met den Tiger ;) hehehe stel je voor...

waarom denk je dat die camera erin gemonteerd wordt...

benieuwd om deze ook eens in het echt te zien... laatst zijn collega in Gent gezien, en 't is een ferm beestje...

in een aangepaste omgeving zou de Tiger uiteraard veel beter tot z'n recht komen.
Dit gaan we trachten te verwezenlijken als ooit de eindfoto's én eindfilm zullen gemaakt worden.
Ook zal een amateur-fotografe dan voor de prentjes zorgen. Dus, dat beloofd. ;)

Al eens gedacht om in de duinen te gaan filmen? Of op het strand tijdens de winter? Zou een mooi woestijnlandschap weergeven ;)

dag luc,
het idee van beyond,sta ik honderd procent achter,
deze winter op het strand of in de duinen,filmen
zeker doen
kunt ge bij ons komen eten,
ge weet maatje jullie zijn bij ons altijd welkom,
groetjes,ronny

Opletten dat je geen paniek veroorzaakt, iemand die zich op de schaal verkijkt :D

De duinen of het strand zal het niet worden, mannen.
Om praktische redenen zal het dichter bij huis zijn. Ik denk eerder aan een omgeving met veel groen. :nowink:
Ik hoop om de eindfoto's samen met Yves' Tiger te kunnen maken. Die zal tegen dan ook zijn weathering gekregen hebben. :)

@ Ronny: toch bedankt voor het aanbod maatje. Dat past nog wel eens. ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vervolg

326.jpg

327.jpg

328.jpg

329.jpg

330.jpg

Wordt vervolgd,

Droop

5.gif

dag luc,
maatje,die zand zakjes waar heb ge die gevonden,
en dan nog wel met de adelaar erop,
groetjes,ronny

dag luc,
maatje,die zand zakjes waar heb ge die gevonden,
en dan nog wel met de adelaar erop,
groetjes,ronny

Die heb ik indertijd nog eens in Japan gekocht, schipper.
Dat waren er een stuk of 10 voor bijna geen geld.

Aan de ene kant staat de Duitse adelaar en aan de andere zijde staat niks. Dus kan je ze gebruiken voor de geallieerden als zowel de as mogendheden.

Droop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan