Hoofdsponsor

1/6 Mid Produktion Tiger I (Armortek 1/6) [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Droop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
In afwachting dat m'n figuren geleverd worden, heb ik me vandaag een beetje zitten amuseren: de tank heeft een lichte camo in de vorm van een groene begroeiing gekregen. lol

Ik zat wat in m'n boeken te neuzen en daar staan er legio foto's in van Tigers die met takken e.d. gecamoufleerd waren.
Zodoende kreeg ik het lumineuze idee om dat ook op mijn Tijgerbeestje toe te passen.
Nadat ik dan een warme jas had aangetrokken ging ik in de tuin op rooftocht. Vind in de winter maar iets dat nog groen is!
En toen sloegen mijn ogen op een plantje dat moeder de vrouw vorige zomer nog had geplant, dat groen blijft én dat qua schaal uiterst geschikt zou zijn om op mijn tankske dienst te doen.
Ik hoor mijn madam nog roepen: "Hela, da's mijnen bodembedekker!" Jaja... die is nu gepromoveerd tot tankbedekker!. :D:D

Afijn, ik heb dan eerst de blaadjes van enkele lagen vernis voorzien waarna ik dan daarop met de airbrush nog eens een extra groene kleur heb aangebracht.
Ik hoop dat deze bewerking genoeg zal zijn om de kleine takjes in vorm én in kleur te houden.

De foto's:

404.jpg

405.jpg

406.jpg

407.jpg

Droop

Droop das heel goed gezien zeg en past er nog bij ook vind ik,en idd vind nu nog iets dat groen is he;)

Ja, nu dat ik ze zondag in actie heb gezien:P moet ik Tom gelijk geven Luc.:D:D:D;)

Mark

Leningrad 1944: Een eenzame Tigertank wacht rustig in het ondergesneeuwde Russische landschap op een nieuwe prooi.
Er staat terug een T34 op het menu... ...

DSCN3156.jpg

DSCN3153.jpg

DSCN3157.jpg

DSCN3158.jpg

DSCN3160.jpg

DSCN3166.jpg

DSCN3161.jpg

DSCN3162.jpg

DSCN3165.jpg

DSCN3168.jpg

zw1.jpg

zw2.jpg

zw3.jpg

zw4.jpg

Droop

De zwart/wit foto's de echte of heb je deze zelf bewerkt, ja nu zie ik het aan de zandzakjes die over de vlag liggen, knap werk 8)

Hey Luc, weer knap werk en toffe foto's. Je moet er maar opkomen om gebruik te maken van de extreme weersomstandigheden.
Maar heb ik dat de vorige keer gemist, of heb je nog strepen op de loop aangebracht ?

Mark

Bedankt mannen! ;)

---------------------------------------------

In afwachting van het verdere animatronics gebeuren, krijgen jullie alvast terug een film te zien.
Twee Tiger tanks (213 & 223) rijden in een besneeuwd landschap.
De '223' zal u hier enkele gevaarlijke anti-tank hindernissen zien nemen.

Speelduur: 18 min.

Alvast veel kijkplezier!

Gelieve op de foto te klikken om de film te bekijken.

Droop

Dat is dus inderdaad precies echt hé.
Grote bewondering voor het gepresteerde werk.

Mark

Hoi Droop ,schitterende foto's weer he.Was een tijdje met andere dingen bezig ,maar ben weer terug en wat zie ik?? de prachtige Tiger van onze Droop he.
Je bent toch een kunstenaar zenne.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan