Hoofdsponsor

1/6 Mid Produktion Tiger I (Armortek 1/6) [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Droop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Herr Droop,

Das geht so doch nicht. Die beiden männer sind ja nackt...:laugh::laugh:

Al goed dat het niet meer sneeuwt , maar aan het dooien is. Ze bibberden anders uit hun Tiger:P.
Nee, alle gekheid op een stokje, dat is echt onvoorstelbaar dat dit mogelijk is.
Ik kan ze mij al voorstellen volledig in uniform en dan in zo'n schoon filmke van u...
Dan zweren (mag niet is niet gezond:nowink:) we weer dat de Duitsers terug zijn.

Mark

Dat ziet er als mooi mannen uit Droop. Dat zal wel een :wow: effect geven op je Poezenbeest!

Fred

@ René: da's vreemd hoor. Je bent de eerste die met dit komt te vertellen. :wacko:

@ Mark: die manneke's willen nu niet gepakt worden voor openbare zedenschennis en daarom hebben ze beloofd dat ze zo vlug mogelijk hun uniformke's zullen aantrekken.
Maar wanneer dat nu zal zijn hangt weer van Bobby en Stefan af omdat zij met hun beidjes die kereltjes moeten aankleden. :$

@ Fred: ik ben nu ook al benieuwd om te zien hoe ze zich in de Tiger zullen gedragen. Maar laten we er nog eventjes de spanning inhouden.:)

------------------------------------------------------------------------

Een gouden raad van tante Ka... euh... Bobby.

428.jpg

429.jpg

430.jpg

431.jpg

Bobby

Weeral knap Luc ! Ik wist niet dat de tracks van alu zijn. Slijten die dan niet snel als je er op je oprit een paar keer knarsentandend mee draait ?

droop dat is klasse als die mannen gaan bewegen in de tiger zeg
maar vraag me toch af of daar gene ruzie zal van komen met Bobby en Stefan kwa kleren afstaan
dan staan zij dan daar maar zonder kleren he , openbare zedenschennis amai

tom

@ Guy: Manoeuvreren op ruwe klinkers kan idd niet echt gezond zijn voor de rupsen. Daarom tracht ik dat zoveel mogelijk te vermijden en rijd ik ook liever op een zachte ondergrond.
Gelukkig heb ik hier nog een complete set reserve rupsen liggen.
In geval van erge schade kan ik dan steeds de betrokken schakels vervangen. ^^

@ Tom: Bobby & Stefan moeten gelukkig hun kleren niet afstaan aan de animatronics. Die hebben hun eigen garderobe. ;)

Droop

Vervolg

432.jpg

433.jpg

434.jpg

435.jpg

436.jpg

437.jpg
(*) Erika: hier klikken.

438.jpg

439.jpg

440.jpg

441.jpg

Daar het niet echt de gewoonte was bij het Duitse leger kwam het toch regelmatig voor dat de Panzer bemanningen hun Tiger van een vrouwennaam voorzagen.
Dit was meestal de naam van een vriendin, vrouw of dochter van één van de bemanningsleden.
Deze namen werden op de loop, boven het chauffeursluik of tussen de voorste MG en het chauffeursluik aangebracht.

Wordt vervolgd,

Droop

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee hoor. Er moet nog heel wat gebeuren eer dit project 100% ten einde zal zijn. ;)^^

442.jpg

Film starten: hier klikken.

Een sfeerbeeldje van de situatie in de Werkstatt ter gelegenheid van Erika's Geburtsfest:

443.jpg

Ik laat de mannen zich nu maar eens goed uitleven want binnenkort komt het serieuze werk er aan.
Als ze de animatronics gaan plaatsen zullen ze wel goed uitgeslapen en bij de pinken moeten zijn.

Droop

Wow Luc,

Indrukwekkend en machtig mooi. Zeer realistische spulletjes.
Op naar het vervolg...

Mark

Ja, leuke dingetjes, hé mannen? ^^

---------------------------------------------------

Een kleine vergetelheid

456.jpg

457.jpg

458.jpg

459.jpg

460.jpg

Wordt vervolgd,

Droop

Hey Luc,
Mooie garderobe dat je daar ontvangen hebt en zeer realistische attributen. Je zou haast gaan denken dat die koptelefoons echt werken. ;)

succes met de montage van animatronics.
Thomas

Je zou zo een blok maar vergeten zijn en een probleem(tje) met je rupsen krijgen, kan je de voet van je krik lekker de grond in duwen :unsure:

je mannen hebben toch veel talent voor details he droop
sjanse da ze da gezien hebben anders kon da wel eens anders aflopen wanneer ge ze nodig had ..... allez de houtblokken dan wel
te verstaan

trouwens mooie aankopen

tom

Eventjes off topic:

Ik heb gisteren bij ons op 't werk zo'n houten krikblok gevonden. Nog compleet, met handvat en alles er op en er aan.
Identiek dezelfde als deze op m'n model.

Ik ga nu niet zeggen dat dit er eentje van een Tiger tank was maar hij geleek er toch verdikkeme goed op.
Stommerik dat ik ben, heb ik dat blok terug weg gegooid omdat het te zwaar was.
Nu kan ik natuurlijk wel op m'n eigen kop gaan slaan! :@:@

Droop (die van zichzelf vindt dat hij een 12.gif is).

Maar Droop maatje,twee keer denken voor ge iet weggooit he lollol.nu weer o,topic!! amai zeg die animatronics daar is wel veel werk aan gemaakt zenne.Schitterend weer he Droop,maar dat ben ik van je al gewent he.Je krijgt vandaag nog een Pb

Bobby en Stefan zijn nu al enkele uren druk in de weer.

Ze hebben me op het hart gedrukt dat ik niet in de Werkstatt mag binnenkomen omdat ze de animatronics gaan aankleden.
En volgens de heren willen ze daar absoluut niet bij gestoord worden.
De animatronics zouden het ook nogal gênant vinden om hier in hun blote kont tentoon te moeten staan.

De mannen hebben wel beloofd om de nodige foto's te nemen en die zullen hier dan zeer binnenkort wel verschijnen... ... zeggen ze.

Nou ja, ik kan net als jullie niets anders doen dan af te wachten op wat komen gaat. :wub:

Ik ben benieuwd.

Droop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan