Merci GraemeB en Dany. Je die CA stroomt er inderdaad gewoon doorheen Dany. Ik had dat ook niet gedacht.
De Porsche is ondertussen af.
Wat heb ik nog gedaan:
- Koplampen
- Glaswerk
- Interieur in body gelijmd
- Body op chassis gelijmd
- ruitenwisser / spiegels / aftermarket antenne
Nu eerst de foto's:
Het is niet mijn beste model en is verre van perfect maar ga het toch in de vitrine zetten. Ik heb nog plek want heb nog maar 4 modellen erin staan.
Als ik in de toekomst plek tekort kom dan zullen de mooiste modellen blijven en de andere weg gaan.
De kit zelf is erg gesimplificeerd. De pasvorm is goed te noemen. De decals en de clear parts zijn minder.
Al bij al was het een goed leerproject want heb meerdere fouten gemaakt waarvan ik hopelijk uit ga leren in de toekomst. Als mijn geheugen die dingen onthoud
Bedankt voor het volgen en de al de reacties.
De Porsche is ondertussen af.
Wat heb ik nog gedaan:
- Koplampen
- Glaswerk
- Interieur in body gelijmd
- Body op chassis gelijmd
- ruitenwisser / spiegels / aftermarket antenne
Nu eerst de foto's:
Het is niet mijn beste model en is verre van perfect maar ga het toch in de vitrine zetten. Ik heb nog plek want heb nog maar 4 modellen erin staan.
Als ik in de toekomst plek tekort kom dan zullen de mooiste modellen blijven en de andere weg gaan.
De kit zelf is erg gesimplificeerd. De pasvorm is goed te noemen. De decals en de clear parts zijn minder.
Al bij al was het een goed leerproject want heb meerdere fouten gemaakt waarvan ik hopelijk uit ga leren in de toekomst. Als mijn geheugen die dingen onthoud
Bedankt voor het volgen en de al de reacties.