Hoofdsponsor

1/35 Postwar Comet a-34 range target. [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter GUnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel mooi werk, de struikjes maken het inderdaad af.

Heb even gegoogled naar zeeschuim en blijkbaar valt dit zelf te kweken. Misschien iets voor volgend voorjaar :-)

grtn Eric

Eric, het spul zelf opkweken heb ik al meerdere mensen zien PROBEREN.

Coachke, Eric, bedankt mannen !

Aie... Proberen dat klinkt niet veelbelovend :ohmy:... Nu ja zakje zaad was ondertussen al besteld, 1500 zaadjes er zal er wel enen opgroeien zeker :P.

Hey Eric, ik heb zelf met succes zeeschuim gekweekt, het belangrijkste is eigenlijk dat de plantjes veel zon krijgen en niet te warm hebben. Zeker het proberen waard, een zakje teloxis aristata zaadjes kost weinig en als je een bakje van die boompjes moet kopen kost je dat rap meer dan 10 euro.

Guy, ik moet zeggen het resultaat van je boompjes is heel goed, dit lijkt me een hele leuke manier om ze te maken. Ik heb zelf ook nog leuke producten liggen hiervoor, zal het binnenkort ook eens proberen denk ik.

Kijk nu, ineens zit ik opnieuw onder de 6000 replies, waardoor ik mijn bijna goddelijke status kwijt ben !?

vel-avengers-assemble-lifesize-standup_zps1ba700de.jpg

Maakt niet uit, Honorary klinkt ook niet verkeerd...

Kijk nu, ineens zit ik opnieuw onder de 6000 replies, waardoor ik mijn bijna goddelijke status kwijt ben !?...

Dit komt door een opkuis van het forum :O. Topics waar geen foto's meer zichtbaar zijn of bouwsels die niet afgewerkt zijn en waarvan de bouwers geen lid meer zijn worden opgeruimd (waardoor je antwoorden ook verdwijnen = minder replies onder je naam...)
Sorry hoor ;)

Dit komt door een opkuis van het forum :O. Topics waar geen foto's meer zichtbaar zijn of bouwsels die niet afgewerkt zijn en waarvan de bouwers geen lid meer zijn worden opgeruimd (waardoor je antwoorden ook verdwijnen = minder replies onder je naam...)
Sorry hoor ;)

No problem Beyond, kuis is belangrijk om alles fris te houden !

Hey,

Jawade, da's meer of een schoon plankske dat ge laat zien.... :)
Knap werk, Guy, weeral zou ik zo zeggen ;)
Indd, met die begroeiing brengt het meer leven in de brouwerij. Het geheel met die blaadjes zal het een iets of wat herfstachtige sfeer bezorgen, tijd van het jaar zeker... :) ;)

Net echt, doe me echt direct denken aan oefeningen in het Duiste Bergen-Höne. Knap werk.

Grtz Bart.

Dank jullie !

Omdat het boeltje nu zo goed als klaar is, sluit ik graag traditiegetrouw af met een zwart wit foto.

103_zps1b78d8d5.jpg

Wa moet ne mens daar nu nog aan toevoegen....??...RESPECT G !!!!!

Grtz yves,

Heb deze zojuist helemaal zitten lezen... heerlijk topic met schitterend modelleer werk en
afgetopt met fantastisch schilderwerk bravo3_zpse820462f.gif
En heel duidelijk uitgelegd waardoor ik nóg meer zin heb in bakken vol roest....

Zeer inspirerend Guy :8

roestvast groetje ;)
Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan