Hoofdsponsor

1/35 Postwar Comet a-34 range target. [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter GUnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt ook jij weer, Erwin !

Bedankt Mark, ik begin toch stilaan te merken dat met de leeftijdsgebonden achteruitgang van de ogen (leesbril/optivisor...) het werk er niet beter op wordt.

Maar ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik toch één Comet op de knieën gekregen heb, zonder daarbij de gebalde hand te bezigen.

De foto's vallen mee, maar het ziet er toch net iets scherper uit in 't echt qua fijnheid.

Ik ben dus aardig tevreden, weer eentje om in de vitrine bij te schuiven, naast mijn Engelse tankcommandant buste ditmaal.

Voor het overige zal ik trachten om de Cromwell die op stapel staat, in een aangenaam topic te gieten.

Ik buig nederig het hoofd voor zoveel pracht! En natuurlijk een welverdiend Applaus

Bedankt Walter, eindfoto's die goed ontvangen worden, da's een waar plezier voor mij !

Hey G, nu zijn de foto's inderdaad in orde en heb ik je pracht langs alle kanten kunnen bewonderen.
Heb er gewoon geen woorden voor. Terug prachtig man.
Ik heb de foto's aan moeder de vrouw laten zien en ook zij stond versteld van het resultaat.

Zal deze liever in het echt willen zien om mijn mening te geven, de foto's doen het model denk ik niet echt tot zijn recht komen.
Maar bedankt voor deze zeer verzorgde topic met uitleg en het beantwoorden van de vragen.

mooi werk... benieuwd om deze eens in 't echt te kunnen zien...

ergens mis ik nog een paar weidebloemen tussen het gras, die zich nestelen tussen de graspollen...

Bedankt opnieuw voor de leuke response jongens.

Ron, inderdaad is het zo dat je met foto's tegenwoordig alle kanten uit kan, maar toch heb ik getracht om zo goed als mogelijk te tonen hoe het er momenteel uit ziet. Ik weet dat ik met wat goed gemikte fotoshopping de boel grondig kan vertekenen, maar dan bedrieg ik niet alleen mijn comrads hier, maar vooral mijzelf.

Gisteren heb ik close ups gemaakt die een beeld geven van de oppervlakken.

Die deel ik graag met jullie als afsluiter van dit project.

92_zpsad071b6b.jpg

91_zps5f33f597.jpg

93_zpsf5e223eb.jpg

94_zpsbffef45f.jpg

96_zps59e26e38.jpg

97_zpsf5d35992.jpg

Groeten en nogmaals merci voor alles.

Nou kunnen we praten :)
Schitterend die close-up foto's waarvan de meeste voor echt door kunnen gaan als je niet wist dat het hier om een model gaat, missie geslaagd dus.

Wat het rommelen met fotos betreft dat doe ik ook nooit hooguit verscherpen.maar wil de mensen die het wel doen niet de kost geven.

Had ik al gezegd dat hij mooi was :)

PS, ik bedoelde dus niet dat je met de foto's had gerommelt.

Hey,

Ja jongen Guy, da's een heel knap staaltje van modelbouw man. Detailfoto's kunnen zo de toer op om te zeggen dat van een echte tank is, heel mooi en vermoedelijk weeral een prijs waard ook, als je gaat meedoen uiteraard. :)

Hey Swaken, bedankt ook jij weer.

Wedstrijden, het is leuk om iets te winnen, maar het is nog veel leuker om zelf 100% tevreden te zijn met een afgewerkt model of diorama.

Voor mij is het absolute hoogtepunt na een afgelegd parcours nog steeds het bijschuiven van het model in mijn vitrinekast, met deze Comet ben ik erg blij.

De weg van de doos naar de vitrinekast is mijn grote lol.

Mijn werk tonen op een ledendag is voor mij leuker dan een wedstrijdje meepikken.

Dit is geen knap werk meer, maar subliem gewoon. Die details zijn zo goed aangebracht dat je het verschil met de echte niet ziet.
Ook je mening over "de weg naar de vitrine kast" deel ik volledig.

Grtz Bart.

Hey,

Guy, groot gelijk heb je. Wedstrijden zijn leuk als je iets wint maar zijn toch zo subjectief, het moet de 'goetsing' zijn van de plaatselijke jury of je wordt in de vergeetput geworpen.... :)
ik heb ook meer voldoening dat ik op de clubstand mijn modellen kan tonen en om hen af te werken zoals ze moeten zijn en deze plaatsen in de vitrine.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan