Hoofdsponsor

1/35 Postwar Comet a-34 range target. [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter GUnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Merci mannen.

Momenteel een 1/1 badkamer aan't aanpakken...no benchtime dus !

Ja, dat is schoon hé... Ons op onze honger laten zitten en jij met roestige badkuipen spelen :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
Succes met de sanitaire verbeteringswerken en we zien de Comet wel weer verder gaan...

Mark

Guy kennende:

©-Lenoie-Muller-badkuip-uit-Door-de-rafels-van-tijd-400x300.jpg

Past hij mooi naast de schuur met de Admiral.

Peter

Prachtig werk weer Guy, genieten, en ik moet de techniek met de pigmenten ook maar eens proberen,
Het resultaat is prachtig

Heb geregeld niet aan kunnen schuiven, kan alleen maar genieten van dit prachtig werk.

Dank jullie mannen !

Ik ga normaal op de Ledendag aanwezig zijn en dan wil ik deze meebrengen. Ook heb ik zeeschuim besteld om het grondje iets meer te geven. Hiermee wil ik af en toe aan de slag om de Comet nog wat meer "in" het landschapje te settelen. 't Is niet baanbrekend maar ik hou op deze manier wel contact met mijn passie...

Tot dan hopelijk !

Wat gepruld met het écume de mer ofte Zeeschuim en strooispul, makkelijk en toch wat meer effect sorterend denk ik...

100_zps4bba6790.jpg

101_zps49a1d98c.jpg

102_zpsced4fd9c.jpg

Hier en daar nog wat bladplantjes en done.

Groeten van Guy.

Gelukkig dat ik hier eens kom kijken.
Is weer een prachtstuk geworden Guy.

Dank jullie jongens

Eerst was ik van mening dat ik met enkel het plaatsen van grassen een "uitgestrekt" effect kon sorteren, om het ruimtelijke meer te simuleren.

Toch bleek dat meer variatie een boeiender totaalbeeld geeft.

De struiken en lagere vegetatie zijn gemaakt met zeeschuim waarvan ik twee middelgrote dozen kocht voor 34,00 euro. Een boompje vervaardigd van dit spul, kost algauw meerdere euro's dus wat mij betreft een plezante investering.in dit geval Bizon)

Weet iedereen hoe je zo'n boompje maakt ?

Leuke tak bespuiten met spuitlijm van in dit geval Bizon, bestrooien met fijne sponsdeeltjes en bijkleuren met enkele tonen groen, gaatje boren en planten met houtlijm...klaar !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan